Muusikoiden.net
04.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Periferia Beat : Be pop rythm (Rock/Pop)
1
Demostudio
02.10.2009 15:33:17
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Periferia Beat
Kappaleen nimi: Be pop rythm

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.periferiabeat.com/Kuunteluriihi.php (Mp3)

hippa jalka heilumaan ja silleen.

KapinaLammas
02.10.2009 15:34:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin löytyy sieltä myös muitakin demo biisejä, että niitäkin saa kuunnella ja kommentoida :)

Luomala
03.10.2009 17:38:35 (muokattu 03.10.2009 17:40:52)

Mukavasti rullaavia biisejä. Tykkään tämmösestä "pienesti" ja vähillä soittimilla sovitetusta jutusta. Kitaristilla on joko vahingossa tai viisaasti valittuna saundi, joka antaa tilaa laululle. Laululle, johon kaipailisin ehkä jossain kohdissa hieman särmää.
Jos arvostellaa saa, niin kaheksan pojoa.

KapinaLammas
03.10.2009 21:26:10

kiitos palautteesta, arvostella saa, sitä varten ollaan tänne nämä pykätty :)

samporock
06.10.2009 00:10:58

Kylläpäs on koukuttava biisi tämä. Kaikki tuntuu olevan kohdallaan. Eiku vaan jatkakaa samaan malliin ja lisää tämmösiä veisuja!

SamvaisSetä perkles!
Simo78
06.10.2009 14:32:14

Jos mä saisin vaikuttaa, niin mä sanoisin että kokeilkaapas tuota biisiä vähäsen alempaa, puol sävelaskelta(?). Vai kuullostaako noi korkeat vain mun korvaan vähän pinnistellen vedetyiltä? Etenkin "people"-sana(mitä tulee paljon) töksähtää. Ei siis vireestä kiinni lähinnä en vaan diggaa tuollein lauletusta, mielipide asia siis, mutta niitä täällä kai pitääkin sanoa...

Mä diggasin tuosta Blood runs blue biisistä enemmän ja siinnä laulut toimi mun korvaan paremmilta. Sillein vähän kaksjakoset mielialat, ekassa biisissä laulu tökki ja tossa BRB:ssa laulu toimi taas tosi hyvin. Biisinäkin tuo on mun mielestä parempi kuin Be pop rythm. Mieleen tulee vähän Katie Melua, joka on mun mielestä kovin naislaulaja koskaan. Kokonaisuudessaan lähtökohdat kohillaan, soitto toimii ja laulaja osaa vetää!

Tätä en sano sitten koskaan, biisit vois ehken mennä levyllä vähän hitaammalla temmolla, paitsi livenä pitää vähän kohkata:-).

KapinaLammas
06.10.2009 18:26:13

..Etenkin "people"-sana(mitä tulee paljon) töksähtää. Ei siis vireestä kiinni lähinnä en vaan diggaa tuollein lauletusta, mielipide asia siis, mutta niitä täällä kai pitääkin sanoa...
Siinä lauletaan Bepop (niinku Turtlesissa juu know) mutta I hear you. Ymmärsin pointin, kiitos kommentista!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti