Muusikoiden.net
10.12.2016

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Micael Agricola : ABC-Kiria (Metalli)
1
Demostudio
15.09.2009 17:44:35
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Micael Agricola
Kappaleen nimi: ABC-Kiria

Genre: Metalli

URL: http://maihinnousu.net/s/?song_id=5152 (Mp3)

Olde Schole Metalia Wittenbergist/Pernöst.

_Petri_
15.09.2009 17:56:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jatkoon. Liukuen jatkoon.

PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Luomala
18.09.2009 22:33:12

Lopeta koulunkäynti jos se on vielä menossa. Sano itsesi irti töistäsi jos olet yleensäkään töissä. Jätä kaikki ja antaudu musiikin ammattilaiseksi metallin ihmeelliseen maailmaan.
Loistavaa, hienoa, olen ymmälläni tästä ammattitaidosta ja lähes nerouteen yltävästä sävellyksestä sekä soittotaidosta, joka on jotain mitä en ole ikinä kuullut ja toivottavasti en tule enää ikinä kuulemaankaan. Tämä yksi ainoa sävellys sai minut vakuuttuneeksi siitä, että en enää halua kuunnella mitään musiikkia. Olen saanut sitä nyt riittävästi lopun, ja toivottavasti pitkän elämäni tarpeisiin. Olet löytänyt kutsumuksesi ja toivottavasti opetuslapsesi seuraavat sinua, oi metalliguru, valitsemallasi polulla.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja kiitos tästä aisteja herkistävästä kokemuksesta.

Bobana
20.09.2009 00:20:34

eskopoika: Lopeta koulunkäynti jos se on vielä menossa. Sano itsesi irti töistäsi jos olet yleensäkään töissä. Jätä kaikki ja antaudu musiikin ammattilaiseksi metallin ihmeelliseen maailmaan.
Loistavaa, hienoa, olen ymmälläni tästä ammattitaidosta ja lähes nerouteen yltävästä sävellyksestä sekä soittotaidosta, joka on jotain mitä en ole ikinä kuullut ja toivottavasti en tule enää ikinä kuulemaankaan. Tämä yksi ainoa sävellys sai minut vakuuttuneeksi siitä, että en enää halua kuunnella mitään musiikkia. Olen saanut sitä nyt riittävästi lopun, ja toivottavasti pitkän elämäni tarpeisiin. Olet löytänyt kutsumuksesi ja toivottavasti opetuslapsesi seuraavat sinua, oi metalliguru, valitsemallasi polulla.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja kiitos tästä aisteja herkistävästä kokemuksesta.

Ei saa olla noin raaka... : )

Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti