Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: FMR Audio
1 2 3 4 5
milcoin
31.01.2005 22:36:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ainakaan kiire. Mutta jos sille 200 eur löytyy parempaa käyttöä ennen sitä, saatan vetäytyä kisasta. Tuskin kuitenkaan.
 
Kävipä hassusti. Rahat meni ja uus etunen tuli. Eli mut voi toistaiseksi pyyhkiä listalta. Sori. Hengessä olen kuitenkin mukana!
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
sami_sumea
01.02.2005 00:13:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Milcoin, Turku, 1 x RNC
2. Groove Man, Turku, 1 x RNP
3. _hannu, Tuusula, 1 x RNC
4. Kalleh, Turku, 1 x RNP
5. rockinn, 1 x RNC
6. TmuKoo, Virrat, 1 x RNC

 
7. Sami_sumea, Helsinki, 1 x RNC
 
Joo, kaipa tollaseen vois venyä kun hintakin on edullinen... Mun puolesta saa tilata vaikka heti.
 
...
 
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
kalleh
01.02.2005 09:41:09 (muokattu 02.02.2005 10:25:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..eli väliaikaraportti on, että viimeisin varmojen ottajien lista näyttää olevan:
 
1. Groove Man, Turku, 1 x RNP
2. _hannu, Tuusula, 1 x RNC
3. Kalleh, Turku, 1 x RNP
4. rockinn, Jyväskylä, 1 x RNC
5. TmuKoo, Virrat, 1 x RNC
6. Sami_sumea, Helsinki, 1 x RNC
 
...ja ainakin Kivi on vielä mahdollinen ottaja, kunhan saa rahoistaan selvyyttä helmikuussa.
 
Mikael
01.02.2005 09:51:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävipä hassusti. Rahat meni ja uus etunen tuli. Eli mut voi toistaiseksi pyyhkiä listalta. Sori. Hengessä olen kuitenkin mukana!
 
Mikäs se uus on?
 
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
rockinn
01.02.2005 22:08:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..
 
Rockinn, mikä sinun asuinpaikkasi taas olikaan?

 
jyvaskyla. mun puolesta voi tilata pikaisestikin,mutta eipa tuolla nyt valttamatta niin kova kiire ole, jotta kivikin ehtisi mukaan. lieko keskisuomesta muita ottajia ollenkaan?
 
milcoin
01.02.2005 22:12:07 (muokattu 01.02.2005 22:19:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs se uus on?
 
DBX:n 386. Ajattelin heittää 001:n front endiksi äänittäessä/pöydän masterbussiin miksauksen ajaksi. Toimii.
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Mikael
02.02.2005 09:29:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DBX:n 386. Ajattelin heittää 001:n front endiksi äänittäessä/pöydän masterbussiin miksauksen ajaksi. Toimii.
 
Mitkäs on tunnelmat? Mulla on ton isosisko 586 ja oon ollut varsin tyytyväinen...
 
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
milcoin
02.02.2005 10:18:44 (muokattu 02.02.2005 10:24:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitkäs on tunnelmat? Mulla on ton isosisko 586 ja oon ollut varsin tyytyväinen...
 
Haen sen Helsingistä huomenna mutta olen sitä saman sarjan mono-strippiä käyttänyt n. vuoden ja erittäin hyvin toimii rokkihommissa. Virveli, rok-laulu, kitarat yms. Ja miksatessa ajan yleensä basarisumman sen läpi.
 
Mutta kuuluuko sen kohista niin paljon? Varsinkin pitkän äänityspäivän jälkeen huomaan että kohinataso nousee huomattavasti. Vanhat putket?
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Mikael
02.02.2005 10:39:38 (muokattu 02.02.2005 10:40:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haen sen Helsingistä huomenna mutta olen sitä saman sarjan mono-strippiä käyttänyt n. vuoden ja erittäin hyvin toimii rokkihommissa. Virveli, rok-laulu, kitarat yms. Ja miksatessa ajan yleensä basarisumman sen läpi.
 
Mutta kuuluuko sen kohista niin paljon? Varsinkin pitkän äänityspäivän jälkeen huomaan että kohinataso nousee huomattavasti. Vanhat putket?

 
Mun ei ainakaan kohise ollenkaan vaikka luukuttais kovemminkin. Ehkä puket huonossa hapessa?
 
Ainut vaara on sen lähtöasteen klippaaminen - sitä kandee varoa koska se ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Säröt/saturaatiot kandee ottaa siitä etuasten pukesta. Eli jos clip-valo vilkkuu niin sitä ei kannata ignorata... Varsinkin virpan kanssa helposti transientit on niin nopsia että analogimittari ei ehdi mukaan ja vaikka tasot on viisarin mukaan ok, niin clippi on kuitenkin lähellä.
 
Muuten mä tykkään tosta tosi paljon. Miedoilla vahvistuksilla se on tosi kuulas ja läpinäkyvä, mutta reunaa löytyy kun hanaa kääntää lisää...
 
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
TmuKoo
02.02.2005 19:15:08 (muokattu 02.02.2005 19:16:53)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..eli väliaikaraportti on, että viimeisin varmojen ottajien lista näyttää olevan:

1. Groove Man, Turku, 1 x RNP
2. _hannu, Tuusula, 1 x RNC
3. Kalleh, Turku, 1 x RNP
4. rockinn, Jyväskylä, 1 x RNC
5. TmuKoo, Virrat, 1 x RNC
6. Sami_sumea, Helsinki, 1 x RNC

...ja ainakin Kivi on vielä mahdollinen ottaja, kunhan saa rahoistaan selvyyttä helmikuussa.

 
Allright...olikos se funklogic nyt saatavilla? RNP+RNC+funklogic olis 730-750€? Jos jättäis kaikki vakuutusmaksut maksamatta tänä vuonna...:o) ;o)
 
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
milcoin
02.02.2005 19:40:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ei ainakaan kohise ollenkaan vaikka luukuttais kovemminkin. Ehkä puket huonossa hapessa?
 
Tarkoitit varmaan Phuket:)
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Mikael
03.02.2005 00:11:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitit varmaan Phuket:)
 
Hoho... toivottavasti ei. Pitäis parin viikon päästä lähteä sinne skubailemaan.
 
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
Groove Man
05.02.2005 23:55:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olikos se funklogic nyt saatavilla?
 
Näitä tulee kuulemma viikon-parin sisään. H. 50e.
 
Kun kaikille näyttää hankinta käyvän heti tai kohta niin ehdotan, että otetaan siis takaraja tän kuun loppuun. Pistetään tuonnenpana vaikka oma mailirinki pystyyn, jossa info aiheen tiimoilta kulkee.
 
Jollain ruotsalaisella foorumilla on muuten kuulemma menossa samanlainen FMR hanke. Toivottavasti niillä ei ole liian pitkä lista ettei purkit lopu kesken.. :p
 
TmuKoo
06.02.2005 01:12:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok...voi olla että hyvä juttu että veny kuun loppuun, iski juuri kova GAS, uus skitta piti hankkia, ja shuren mikki ja vahvariin pitäs uus elementti hankkia tai joko uus vahvari...mutta joo, jos loppukuuhun venyy, niin voisi jopa ehkä harkita RNP:n ja sen funklogicin hankkimista RNC:n jatkoksi....saa nährä...
 
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
kalleh
06.02.2005 01:17:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta joo, jos loppukuuhun venyy, niin voisi jopa ehkä harkita RNP:n ja sen funklogicin hankkimista RNC:n jatkoksi....saa nährä...
 
Joo, kannattaa :) Käsittääkseni RNP:tä ei tartte katua, varsinkaan jos saatais tohon halvempaan hintaa.
 
Mulle sitten kanssa sellaine Funklogic, ilmanhan ei ihminen pärjää ;)
 
TmuKoo
06.02.2005 02:30:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kannattaa :) Käsittääkseni RNP:tä ei tartte katua, varsinkaan jos saatais tohon halvempaan hintaa.

Mulle sitten kanssa sellaine Funklogic, ilmanhan ei ihminen pärjää ;)

 
Juu, kerranhan se kirpasee kun sen ostaa, sen verran kallis on että pakko sille jotain käyttöä on keksiä...;o) Jos ei muuta niin sen takia ostaa että saa tuohon funklogiciin sen räkkiin hienosti...heh, kai mentävä maate...kaljatkin loppu...:oP
 
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
TmuKoo
20.02.2005 09:14:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaas taas vähän tätä...mikäs tilanne, jokos kohta aletaan tilailemaan?
 
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
sami_sumea
20.02.2005 13:16:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaas taas vähän tätä...mikäs tilanne, jokos kohta aletaan tilailemaan?
 
Joo, mun puolesta antaa mennä vaan...?
 
...
 
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
Tirehtööri
20.02.2005 20:55:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle kelpaa kanssa;
 
Tirehtööri, Turku. 1 X RNC.
 
_hannu
20.02.2005 21:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siis näin:
 
1. Groove Man, Turku, 1 x RNP
2. _hannu, Tuusula, 1 x RNC
3. Kalleh, Turku, 1 x RNP
4. rockinn, Jyväskylä, 1 x RNC
5. TmuKoo, Virrat, 1 x RNC
6. Sami_sumea, Helsinki, 1 x RNC
7. Tirehtööri, Turku. 1 X RNC
 
Mulla on ainakin maaliskuun ajan fyffee, huhtikuussa voipi olla jo vaikeempaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «