Latasinkin tänään Atlantiksen ja puuhastelin testejä. Tän käyttöliittymä on tosi hauska ja fiilistä nostattava, mutta hyvin samoihin soundeihin pääsi kyllä Valhalla Roomin Dark Chamber -moodilla ja pienellä EQ:tuksella. Erot ovat pieniä ja sellaisia, mistä vaikea sanoa kumman eduksi, jotan en kyllä reilua sataa euroa tällä kertaa laita Atlantiksen kivan oloiseen käyttöliittymään. Myös ProToolsin oma ReVibe II oli erittäin jees chamber-hommassa. Fuzz is Clean! |
Mulla on just levy miksattavana, missä tuottajalla oli tuo Abbey Road Chambers monessa demomiksussa käytössä ja se sai innostumaan aiheesta. Ite en oo aikaisemmin ollut mikään kova fani, mutta pienen tutkumusmatkan jälkeen oon innostunut. Laulussa ja rummuissa etenkin tosi toimiva ja parhaimmillan sävykäs asia. Fuzz is Clean! |
Mikael: Mulla on just levy miksattavana, missä tuottajalla oli tuo Abbey Road Chambers monessa demomiksussa käytössä ja se sai innostumaan aiheesta. Ite en oo aikaisemmin ollut mikään kova fani, mutta pienen tutkumusmatkan jälkeen oon innostunut. Laulussa ja rummuissa etenkin tosi toimiva ja parhaimmillan sävykäs asia. Jaahas, olen taas ollut nukkumassa, tässäkin asiassa. Olen käyttänyt reampattuja huonekaikuja jo -70 luvulla useammassa proggiksessa. Parempi vaihtoehto kuin polttaa eli äänittää kyseinen kaiku/huonetila biisiin ja sitä ei saanut enää pois äänityksestä, ainakaan siihen aikaan. On studion vessan kaikuja, Birdlandin aikaan yläpuolella olleen ostarin rappusten kaikuja, autotalleja ym studion keittiötä, roskista ym mielenkiintoisia. Osa filleissä tms efektinä, ei välttämättä koko biisissa ja eikä ehdottomasti koko albumissa. Ir-kaiut maailmalta kanssa on olleet mielenkiintoisia, loputon tie kylläkin. Tässä menin jopa äänittämään oman studion soittotilatkin, että jos halutaan lisää kuuntelutilan soundia, täältä pesee. Abbey Road Chambers on meilläkin, ei plateja, kun reverbit on niin kylmääviä, hyvä ja käyttökelpoinen. Täytyy kokeilla sitä nauhakaiku ensin jutskaa. Kiitos vinkistä! Elämässä ei ole muuta pakkoa kuin kissat. |