Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarjouksia
1 2 3 4
Jipedi
23.12.2020 11:44:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuoden loppuun asti ilmainen miksauskurssi suomeksi:
https://kotistudiokoutsi.thinkific.com/courses/miksauskurssi
 
Mikael
26.12.2020 12:06:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jipedi: Vuoden loppuun asti ilmainen miksauskurssi suomeksi:
https://kotistudiokoutsi.thinkific.com/courses/miksauskurssi

 
Kukahan tämän kurssin tekijä on? Jotenkin vähän outoa ettei opettajan nimeä mainita missään.
 
Fuzz is Clean!
tito
27.12.2020 12:44:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plugin Alliance mega sale (All offers end December 31, 11:59 PM California Time)
 
ja vielä 20 dollaria alea koodilla MEGA-SALE-20-OFF
 
esim SSL Townhouse buss compressorin saa alekoodilla $9,99 + verot ;)
 
Jucciz
27.12.2020 16:28:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tito: Plugin Alliance mega sale (All offers end December 31, 11:59 PM California Time)
 
ja vielä 20 dollaria alea koodilla MEGA-SALE-20-OFF
 
esim SSL Townhouse buss compressorin saa alekoodilla $9,99 + verot ;)

 
Eikä niitä verojakaan jos firmalle ostaa. Kattelin että pari aika kivaa alennusta ois vahvariplugareistakin. DS-40 ja Overdrive Supreme kuumottais, molempia oon kokeillut nyt ja kovasti vakuuttunut.
 
Tuo Townhouse on mahtava, hommasin kuukausi sitten.
 
Jucciz
27.12.2020 19:16:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa hmm, nyt mulle jostain syystä tulee virheilmoitus: The code "MEGA-SALE-20-OFF" is invalid. Toimiiko muilla?
 
frank_z
27.12.2020 19:49:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Jaa hmm, nyt mulle jostain syystä tulee virheilmoitus: The code "MEGA-SALE-20-OFF" is invalid. Toimiiko muilla?
 
20OFF yhteen ilman väliviivaa, sitten toimii...
 
Jucciz
27.12.2020 20:28:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

frank_z: 20OFF yhteen ilman väliviivaa, sitten toimii...
 
Niinpä näkyy. Ja nyt puolestaan VAT ID ei kelpaa, vaikka edellisillä kerroilla on kelvannut. Mikäköhän siellä nyt mättää...
 
frank_z
29.12.2020 22:29:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

frank_z: 20OFF yhteen ilman väliviivaa, sitten toimii...
 
Tämä koodi resetoitu, voi käyttää siis uudestaan. Ja oikea koodi siis MEGA-SALE-20OFF.
Todennäköisesti resetoituu vielä ainakin kerran, joten jos jäi jotain ostamatta ja vielä meinaa ostella lisää, niin nyt on oikea aika käyttää.
 
Jucciz
29.12.2020 22:45:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

frank_z: Tämä koodi resetoitu, voi käyttää siis uudestaan. Ja oikea koodi siis MEGA-SALE-20OFF.
Todennäköisesti resetoituu vielä ainakin kerran, joten jos jäi jotain ostamatta ja vielä meinaa ostella lisää, niin nyt on oikea aika käyttää.

 
Mitähän ne nyt sählää, kun ei vieläkään toimi uudestaan? Laitoin jo tikettiä sinne, että missasin ekan koodin, kun VAT ID ei pelannut, vaikka aiemmin pelas ja sit taas kohta pelas kun sen koodin sai käyttää toista kertaa.
 
frank_z
30.12.2020 19:43:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

frank_z: Tämä koodi resetoitu, voi käyttää siis uudestaan. Ja oikea koodi siis MEGA-SALE-20OFF.
Todennäköisesti resetoituu vielä ainakin kerran, joten jos jäi jotain ostamatta ja vielä meinaa ostella lisää, niin nyt on oikea aika käyttää.

 
Ja nyt voi käyttää 3. kerran samaa koodia.
 
Jucciz
30.12.2020 22:28:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

frank_z: Ja nyt voi käyttää 3. kerran samaa koodia.
 
En minä vain. Jostain syystä oon koko ajan kierroksen jäljessä. Vielähän tuolta ois jonkun kivan voinu hankkia, toki nytkin voi ja hinnat on hyvät, mutta alennus on aina alennus.
 
Jucciz
13.01.2021 13:10:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonni, nyt tuli Lindelliltä Plugin Allianceen kauan odotettu API-tiskimallinnus:
https://www.plugin-alliance.com/en/products/lindell_50_series.html
 
Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Oon ihan tietoisesti jättänyt Wavesin vastaavan väliin, sillä oli aavistus, että kohta tuolta tärähtää uusinta teknologiaa edustava TMT-versio aiheesta, ja niinpä tapahtui.
 
askomiko
13.01.2021 14:49:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilkaas hullun neron ilmaiset plugarit, eli Airwindows. Sieltä esim "console" ja "to tape" ajaa tuota tiskisimulaatio-ajatusta, dithereitä on äärinörttiyteen asti, ja vaikka mitä. NC17 on sellainen limitteri josta ei tule tykinlaukauskaan läpi muttei kuulosta pahalta. Halutessasi voi tukea tekijää Patreonin kautta.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Pinewood
06.09.2021 00:14:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IK Multimedialla on 25-vuotis ryhmähankintakampanja käynnissä.
 
Tällä hetkellä saat yhden tuotteen ostamalla 11 korkeintaan samanhintaista tuotetta kaupanpäälle. Määrä nousee ostajien kokonaismäärän mukaan, joten maksimissaan voi saada 25 ilmaistuotetta.
 
https://www.ikmultimedia.com/news/?item_id=11269
 
Kampanja on voimassa kuluvan kuun loppuun asti.
 
Hobare
10.09.2021 14:58:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pinewood: IK Multimedialla on 25-vuotis ryhmähankintakampanja käynnissä.
 
Tällä hetkellä saat yhden tuotteen ostamalla 11 korkeintaan samanhintaista tuotetta kaupanpäälle. Määrä nousee ostajien kokonaismäärän mukaan, joten maksimissaan voi saada 25 ilmaistuotetta.
 
https://www.ikmultimedia.com/news/?item_id=11269
 
Kampanja on voimassa kuluvan kuun loppuun asti.

 
Täähän vaikuttaa ihan hullulta kampanjalta. Onko kokemusta noista IK:n tuotteista?
 
Henri Henri Olavi
15.09.2021 18:31:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hobare: Täähän vaikuttaa ihan hullulta kampanjalta. Onko kokemusta noista IK:n tuotteista?
 
Ainakin Amplitube, Miroslav ja Lurssen ovat mielestäni oikein hyviä. Muista ei liiemmälti kokemusta.
 
Je suis 190221
wavelength
16.09.2021 14:02:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hobare: Täähän vaikuttaa ihan hullulta kampanjalta. Onko kokemusta noista IK:n tuotteista?
 
Modobass on huikea softabasso! Miksaus- ja masterointiplugarit on varsin päteviä myös.
 
Vessajono
16.09.2021 17:45:52 (muokattu 16.09.2021 17:46:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Modo Drum on vähän kiinnostellut, pitänee harkita. Hintaa toki on aika rapeesti, mutta toisaalta sit taitais saada suunnilleen kaiken Miroslav Philharmonikia lukuunottamatta kaupanpäällisiksi.
 
I survived 19.2.2021
Muovinen
16.09.2021 18:20:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olisi tarve tuollaiselle huonekorjainsysteemille eli IK:lla näköjään ARC nimellä kulukee hän. Onko kokemusta tuosta? Mittamikki mulla jo on ja aika paljon kaikkea saisi tosiaan tuossa kaupan päälle, joten kinostelee vaikka tili on kuiva.
Antti1
16.09.2021 18:37:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en ole oikein viehtynyt noihin tietokonesoftan varassa toimiviin systeemeihin. Erillinen rauta rules ok, mutta esim. DSpeakerista saa maksaa sen 899 €.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «