Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Audiomaintenance.com, kuinka homma toimii, mulla ei onnistu..
1
kaukopoika
12.03.2017 13:20:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tässä porukassa sattumalta joku luonut ostotilin brittiläiseen nettikauppa audiomaintanance.com.iin? Minä kun yritin ostaa sieltä mixeriini muutaman potikan, niin kaikki sujui hyvin siihen asti, että sain ne klikattua ostoskärryyn. sitten kun yritin checkoutin kautta edetä osoitteeni luovutukseen jne. että saisin maksutavankin selville, niin se checkout sivu herjaa, että mun ostoksieni summa on ,_11.99 ja kertoo, että pitäs olla _ 25.00, lisää jotain koriin..Voiko todella olla näin?
 
Heti kun pääsivun avaa, tulee siihen taksti login ja ne kaks laatikkoo käyttäjätunnukselle ja salasanalle, no tietenkään niitä ei ole, mutta missä ne voi luoda, missään ei lue create account tai vastaavaa. Ko. firman edustaja Colin Adshead neuvoi juuri sen nettikaupan kautta ostamaan, kun ensin lähestyin häntä sähköpostilla suoraan ja kysyin lähettääkö Suomeen, vastaus-sähköpostissakin hän neuvoi juuri täyttämään ostoskärryn ja sitten checkouttiin, mutta kun ei onnistu! Kirjoitin hänelle sitten uuden sähköpostin ja kerroin ongelmista, katotaan nyt vastaako huomenna, kun arki alkaa, eilen vastasi mulle sen kerran päivällä, mutta toiseen postiin ei enää.
 
Antti1
12.03.2017 13:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, niillä on varmaan minimiostoraja, jotta kauppa on järkevää. Tunnus rekisteröityy järjestelmään samalla, kun teet sen tilauksen.
kaukopoika
12.03.2017 14:15:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi ny helevetti, mä jo yhden rikkinäisen mikserilohkon ostin rahalla potikoiden toivossa, mutta kun se oli kanavalohko ja multa on potikoita poikki 2kpl groupista ja yksi dual potikka masterista, niin eihän ne olleet arvoltaan samoja, vaikka sekä singlejä, että dualeja oli, mitä helevettiä mä sieltä ny sitte enää ymmärrän tilata, ei huvittais "täyttää konttia" turhilla asioilla, kun en tarvitse muuta! eBayhan toki on potikoita täynnä ja mulla on tili sinne ja PayPaliin, mutta kun oli huonosti juuri tuollaisia 10k potikoita 4millin shaftilla, kutosilla kyllä :(
 
Matsoni
13.03.2017 14:25:10 (muokattu 13.03.2017 14:25:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaukopoika: Onko tässä porukassa sattumalta joku luonut ostotilin brittiläiseen nettikauppa audiomaintanance.com.iin? Minä kun yritin ostaa sieltä mixeriini muutaman potikan, niin kaikki sujui hyvin siihen asti, että sain ne klikattua ostoskärryyn. sitten kun yritin checkoutin kautta edetä osoitteeni luovutukseen jne. että saisin maksutavankin selville, niin se checkout sivu herjaa, että mun ostoksieni summa on ,_11.99 ja kertoo, että pitäs olla _ 25.00, lisää jotain koriin..Voiko todella olla näin?
 
Heti kun pääsivun avaa, tulee siihen taksti login ja ne kaks laatikkoo käyttäjätunnukselle ja salasanalle, no tietenkään niitä ei ole, mutta missä ne voi luoda, missään ei lue create account tai vastaavaa. Ko. firman edustaja Colin Adshead neuvoi juuri sen nettikaupan kautta ostamaan, kun ensin lähestyin häntä sähköpostilla suoraan ja kysyin lähettääkö Suomeen, vastaus-sähköpostissakin hän neuvoi juuri täyttämään ostoskärryn ja sitten checkouttiin, mutta kun ei onnistu! Kirjoitin hänelle sitten uuden sähköpostin ja kerroin ongelmista, katotaan nyt vastaako huomenna, kun arki alkaa, eilen vastasi mulle sen kerran päivällä, mutta toiseen postiin ei enää.

 
itellä on ostokset onnistunut ihan jees. En muista tosin miten mutta ongelmia ei ollut.
 
kaukopoika
13.03.2017 14:59:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkä olis Matsoni, tai joku muu, onko lähiaikoina suunnitteilla tuolta tilausta, jos sais samaan tilaukseen ne tarvitsemani potikat, kyllä minä vaivanpalkkaa osuuteni lisäksi oon hiukan valmis maksamaan....
 
Krice
13.03.2017 15:02:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus voi olla, että nettisivu toimii huonosti jollakin tietyllä selaimella. Tai sitten sivusto on sidottu tiukasti johonkin sellaiseen koodiin, jonka AdBlock estää. Minulla esimerkiksi HS (Helsingin Sanomat) sivusto näy lainkaan AdBlockin vuoksi. Ei tosin ole tullut ikävä sitä sivustoa.
 
Sax-pappa
13.03.2017 15:47:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta vaikka Partcosta. Löytyy 4mm akselilla lin ja log. Sinlge ja dual.
 
kaukopoika
13.03.2017 16:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Kokeilin sekä Firefoxilla, että Chromella...ja Saxpappa, Partcossa todellakin on, mutta ne ovat 270 astekulmaltaan ja musta tuntuu, että tuossa Tac Scorpionissa astekulma on suurempi, kun kellotauluvertausta käyttäen asteikon ääripäät ovat klo. 07.00-17.00 välillä, mutta millä ihmeellä sen varmistaisi, kun sitä ei ole noihin potikoihin merkitty, eivätkä olisi edes mitään kalliita siellä Partcossa ja taisivat vielä olla Omegeja, kuten originaalit....
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «