Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: OS X El Capitan ja sopiva Audio Interface
1
M.Xihu
23.10.2015 14:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa mikä äänikortti sopii varmuudella tuohon Mac:n OS X El Capitan päivitykseen? Ainakaan M-Audio Fast Track Ultraan ei löydy tällähetkellä ajuria joten myin sen pois ja uusi olis hakusessa.Onko kokemuksia esim. Roland DUO-CAPTURE EX sopivuudesta tuohon El Capitan:n?
 
hallu
23.10.2015 16:23:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M.Xihu: Onko kellään tietoa mikä äänikortti sopii varmuudella tuohon Mac:n OS X El Capitan päivitykseen? Ainakaan M-Audio Fast Track Ultraan ei löydy tällähetkellä ajuria joten myin sen pois ja uusi olis hakusessa.Onko kokemuksia esim. Roland DUO-CAPTURE EX sopivuudesta tuohon El Capitan:n?
 
Eiköhän noihin uudehkoihin vähän parempiin äänikortteihin tule ajurit jonkin ajan kuluessa. Itse odottelen, että oheislaitteideni ajurit päivittyvät ja päivitän tuon käyttiksen vasta sen jälkeen.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Mikael
23.10.2015 22:21:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulis valmistajien kotisivulta löytyvän ajantasaisimman tiedon tästä asiasta.
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
anapena
23.10.2015 23:42:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Motu on yleensä ensimmäisten joukossa. AVB-vehkeissä näyttäisi olevan jo valmius, muissa on beta-ajuri tarjolla. Malttia, kuomaseni!
 
Istu ja pala!
Cathi777
04.11.2015 09:17:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Motu on yleensä ensimmäisten joukossa. AVB-vehkeissä näyttäisi olevan jo valmius, muissa on beta-ajuri tarjolla. Malttia, kuomaseni!
 
Ja eikös pitäisi toimia kunhan äänikortti core audiota tukee. Silloin ei tarvitse mitään ajureita miettiä.
 
Only pop music can break my heart...
anapena
04.11.2015 12:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cathi777: Ja eikös pitäisi toimia kunhan äänikortti core audiota tukee. Silloin ei tarvitse mitään ajureita miettiä.
 
En tiä, olen aina asentanut Motun ajurin, toimii ja saa Motu Audio Setupista kätsysti valita halutessaan jotain. Sitten taas joku ESIn usblätkä toimii heittämällä missä vaan ilman kikkailua.
 
Istu ja pala!
Cathi777
05.11.2015 07:44:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: En tiä, olen aina asentanut Motun ajurin, toimii ja saa Motu Audio Setupista kätsysti valita halutessaan jotain. Sitten taas joku ESIn usblätkä toimii heittämällä missä vaan ilman kikkailua.
 
Mut ei mun mielestä Motun kanssa sitä tarvitse asentaa, toimii ilmankin. Sen mukana saa vaan sitten ne ohjelmistot käyttöön myös. Mutta jos niitä ei tarvitse ja pelkällä dawilla operoi niin sitten ei välttämätöntä. Toki ei nyt Motua käytössä, mutta silloin kun viimeksi oli niin tilanne oli tämä.
 
Only pop music can break my heart...
JE
07.11.2015 23:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M.Xihu: Onko kellään tietoa mikä äänikortti sopii varmuudella tuohon Mac:n OS X El Capitan päivitykseen? Ainakaan M-Audio Fast Track Ultraan ei löydy tällähetkellä ajuria joten myin sen pois ja uusi olis hakusessa.Onko kokemuksia esim. Roland DUO-CAPTURE EX sopivuudesta tuohon El Capitan:n?
 
Mulla toimii Roland El Capitanin kanssa ongelmitta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «