Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pieniä fiksuja kajareita Genelec 8020 kokoluokassa?
1
askomiko
19.04.2015 13:55:02 (muokattu 19.04.2015 14:50:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä muita pieniä fiksuja kajareita on samassa kokoluokassa kuin Genelec 8020? (No 8320 tietysti!) Kokoluokka pitää olla juuri tuo, eli varsin pieni, jotta mahtuu paikallensa. En oikein keksi mitään, toisaalta eipä tuolla Genellä kovin pahasti metsään voi mennä. Monet yleiset ehdokkaat on liian isoja, Equator, Eve jne.
 
Kriittisin mitta on syvyys, sanoisin että 22cm on äärimaksimi piuhoineen.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
anapena
19.04.2015 22:04:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KRK VXT 4 on munsta aika hyvä. Torilla on pyörinyt pari jo jonkin aikaa. Mutta se syvyys on aika tarkalla...meniskö jollain kulmaplugilla?
 
Istu ja pala!
hape
23.04.2015 17:50:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites Tannoy: http://www.thomann.de/fi/tannoy_reveal_402.htm
 
http://www.thespyro.com
Ze Kink
28.04.2015 16:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

8020:t on ainakin ihan fiksut, varsinkin jos Genelec -saundi miellyttää. Nykyäänhän noilta löytyy myös vielä pienempi 8010. Yamaha HS5 voisi myös olla ihan fiksu vaihtoehto, mutta saundin puolesta ne on vähän ehkä enemmän makuasia.
 
Itse olen aika mieltynyt Equatorin D5:n, eikä ne mun mielestä kovin isot ole. Eivät vaan jostain syystä herätä niin paljoa luottamusta (ehkä grillin puutteen takia), että niitä uskaltaisi kovin paljoa roudailla ainakaan ilman jotain hyvin pehmustettua bagia. Se Gensujen kantopussukka on aika kätevä, ja roudattavuuden takia olen itsekin on/off niitä pohtinut, kun käytännössä kaikki nauhoittelu tapahtuu mobiilikalustolla, eikä aina kaikille riitä luureja.
 
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Mikael
29.04.2015 00:13:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin on mobiilitarkkailuna 8020. Erittäin pätevät omassa hinta/kokoluokassaan.
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
askomiko
29.04.2015 12:53:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai sitä niihin kakkosiin kallistuu, mulla oli g3 joka juuri ja juuri mahtui paikalle, mutta innostuin ja vaihdoin nelosiin jotka muutti sitten olohuoneeseen.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
saastara
29.04.2015 14:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amphionin Ion+ taitaisi taktisiin mittoihin istua mutta oli ilmeisesti aktiivit nyt hakusessa?
 
"As long as there is music I am immortal and I have lived forever if I can remember a song"
TheLemon
22.05.2015 02:38:09 (muokattu 22.05.2015 02:39:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

* lähetin viestin vahinggosa ketjuun, vaikka piti mennä yksityisviestillä *
 
askomiko
25.05.2015 22:10:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päädyin sitten 8330:aan. DSP-muhjunpoisto on ihana!
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «