Muusikoiden.net
05.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zoom H6 haulikkomikrofoni
1
Onslow
12.10.2014 21:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä tuliko oikeaan palstaam modet poistakoon jos väärässä paikassa. Zoom SGH-6 haulikkomikrofonia olen pikkuhiljaa ajatellut hankkivani. Onko kellään tuosta kokemusta kohiseeko miten? Tuo tulisi luontoäänitykseen lähinnä maisema äänityksiä. Vai olisiko vain satsattava enemmän (eli syötävä asperiiniä ostokuumeen taltuttamiseen) pääomaa ja ostettava parempi eli kalliinpi mikki esim. röden haulikko.

Henri Henri Olavi
13.10.2014 10:52:04

Tuohan on tarkoitettu ilmeisesti Zoom H6:n kanssa käytettäväksi pelkästään, sillä siihen ei saa kaapelia kiinni, vai olenko väärässä? Jos haluat joskus haulikon puomin päähän, niin joudut kikkailemaan siihen koko laitteen.

Mitä tulee laadukkuuteen, niin tuo on juuri niin hyvä kuin hinnan voi antaa olettaa. Kohinasuhde on aika korkea. Jos aikomuksena on äänittää ambienssiääntä pääasiassa, niin katsoisin laadukkaampia vehkeitä. Itselläni on Røde NTG-3, joka on myös budjettiluokan kapine, mutta aivan ok. Kohinasuhde verrattuna tuohon Zoomin haulikkoon on huomattava Røden eduksi.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Onslow
13.10.2014 12:27:15

Kiitos vastauksesta. Tosiaankin tuo tulee kiinteästi itse tallentimeen kiinni. Kohina minua mietitytti joten säästelen rahaa ja ostan hiukan arvokkaamman ja paremman mikrofonin tuolle tallentimelle.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti