Muusikoiden.net
03.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tallentaminen sdhc muistikortille
1
semifinale
09.10.2014 00:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on käytössä bossin br80 tallennin. Ongelma on etten saa tallentimen mtr-puolella tehtyjä biisejä kuuluviin tietokoneelle. Liverec-tilassa äänitetyn matskun saan kuuluviin. Mitä siis minun pitää tehdä että saan mtr-tilassa tehdyt tallennukset kortille ja siitä lläppärille kuunneltavaksi ja bändijätkille jaettavaksi?

Mitä maksaa hippu onnea? Ja paljonko velaksi annetaan?
PIM
09.10.2014 09:57:15

semifinale: Mulla on käytössä bossin br80 tallennin. Ongelma on etten saa tallentimen mtr-puolella tehtyjä biisejä kuuluviin tietokoneelle. Liverec-tilassa äänitetyn matskun saan kuuluviin. Mitä siis minun pitää tehdä että saan mtr-tilassa tehdyt tallennukset kortille ja siitä lläppärille kuunneltavaksi ja bändijätkille jaettavaksi?

Muistaakseni jossain Rolandin/Bossin sivuilla on ladattavissa konvertteriohjelma, jolla raidat saa konvertoitua yleiseen wav formaattiin. GOY.

Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
tuquoque
09.10.2014 10:41:56

semifinale: Mulla on käytössä bossin br80 tallennin. Ongelma on etten saa tallentimen mtr-puolella tehtyjä biisejä kuuluviin tietokoneelle. Liverec-tilassa äänitetyn matskun saan kuuluviin. Mitä siis minun pitää tehdä että saan mtr-tilassa tehdyt tallennukset kortille ja siitä lläppärille kuunneltavaksi ja bändijätkille jaettavaksi?

Konvertterisofta tarvitaan vain, jos haluat viedä raidat yksi kerrallaan ja jatkaa editointia tietokoneella. Nopeampikin tapa pikkudemoissa on. MTR-tilassa äänitetyt raidat pitää ennen exportointia masteroida (manuaalissa s. 80). Masteroidessa laite tekee tuotoksesta wavvin, jonka voi sitten siirrellä USB:lla koneelle (manuaalissa s. 106).

Ja sitten lopuksi ystävällisesti RTFM :)

m.
semifinale
09.10.2014 21:39:07

Selkis. Tattista todella paljon, olisihan tuon voinut lukea joo manuaalista, aina ei jaksa vaan. :)
KV!

Mitä maksaa hippu onnea? Ja paljonko velaksi annetaan?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti