Muusikoiden.net
09.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Akai EIE pro äänikortti
1
hallu
20.09.2014 01:15:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla olisi nyt tuollainen halvalla ja siinä näyttäisi olevan tarvitsemani liitännäisyys. Tietokoneena mulla on iMac (vuosimallia 2008 tjsp) ja käyttiksenä os X Maverics. Olen äänikorttia haikaillut jo kohta vuoden päivät, mutta en ole oikein päässyt asiasta puusta pitkään.

Tämä Akai vähän epäilyttää että minkämoiset ajurit siinä mahtaa olla? toimiiko kunnolla millaiset latenssit sun muut ominaisuudet.

Olen katsellut mysö Motuja ja ne näyttää olevan uutena tosi kalliita ja käytettynäkin niistä jotakin halutaan, vaikka halvemmalla toki myydään. Motu kirpaisisi hintansa puolesta, mutta sen kanssa varmaan äänikorttiongelma tulisi kerralla kuntoon.

Onko kenelläkään kokemusta tai valistunutta mielipidettä tuosta Akaista?

En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja
freakingenius
20.09.2014 02:04:25

Muakin kiinnostais tuo äänikortti. Ei nyt ole tarvetta tällähetkellä, mutta tuota tuli jokunen aika sitten harkittua. Ainakin mukavan näköinen peli on.

lakespiral
15.04.2015 15:14:40

Pistänpä moisen myyntiin jos vielä kiinnostaa. Itse en kyllä saanut ajureita asennettua windows seiskalle...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti