Muusikoiden.net
08.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvää konkkamikkiä studioon..
1
Nick Leeson
12.09.2014 11:14:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve.
Nyt tarttis mainosspiikkeihin hyvää konkkamikkiä.
Onkos kokemuksia hintaluokassa 200-500 eukkaa ?

htm
12.09.2014 13:01:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nick Leeson: Terve.
Nyt tarttis mainosspiikkeihin hyvää konkkamikkiä.
Onkos kokemuksia hintaluokassa 200-500 eukkaa ?

Spiikkeihin sopinee ainakin torilla myynnissä oleva sm7, joka tosin on dynaaminen. Tuotahan käytetään radiossa aika paljon.

www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
anapena
12.09.2014 13:53:04

Valikoimaa ja vaihtoehtoja on pirusti. Halvin Neumann mahtuu melkein tuohon haarukkaan, ainakin käytettynä. Halpiksista olen tykännyt GAPeista FC1 ja FC3, seuraava hintataso on Oktavat, esim 319.
Dynaamisista mainittu Shure on ok, itsellä GAPin D2, josta olen tykännyt. Senkun 421llä en epäröisi tehdä. Ja sitten tietty Röden dynaamiset jötkylät.
Aika nopeasti sitä unohtuu mikä mikki siellä on, kun rupeaa plugareilla möyhentämään:) Enempi kiinnittää huomiota spiikkaajan suoritukseen ja artikulaatioon.

Istu ja pala!
Henri Henri Olavi
12.09.2014 15:04:57

anapena:Aika nopeasti sitä unohtuu mikä mikki siellä on, kun rupeaa plugareilla möyhentämään:) Enempi kiinnittää huomiota spiikkaajan suoritukseen ja artikulaatioon.

Just näin. Mä olen äänittänyt (en itseäni) aika paljon voice-overeita ja muita kertojaääniä leffoihin, monilla eri konkilla ja dynaamisilla, ja lopptuloksessa painaa vain ja ainoastaan puhuja.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
htm
12.09.2014 15:48:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainittu Oktavan 319 on kerrassaan mainio, mutta jos on taipumusta sibilanssiin, niin tuo tuo kyllä ässät esille.

www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
Eukka
13.09.2014 01:12:51

Mites tuo AKG 214?

Akatax for you!
Danko
13.09.2014 01:25:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eukka: Mites tuo AKG 214?

Minusta ainakin melko tummasointinen, vaikken spiikkejä sillä olekaan träkännyt. Paremmin framille saattaisi päästä esim. AT:n 4040:lla.

"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti