Muusikoiden.net
06.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viisseiskan korjaaminen
1
iQD
19.11.2013 23:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoi!

Mulla on rikkinäinen sm57-LCE. Ne ihan ohuet piuhat sieltä etupäästä poikki ja sitä piuhaa on liian vähän itse laitettavaksi. Keskiosaa olen vähän kolvaillut. Ei oo selvästi mun juttuni.
Onkohan kustannustehokkaasti korjattavissa käyttökelpoiseksi jossain liikkeessä? esim. Hämeenlinnan tv-sävelessä.

Tai haluaako joku varaosiksi vaikka jotain pientä korvausta vastaan? Mikki ei ole mitenkään erikoisemmin kokenut kovia, paitsi sen kolvaukseni. Lienee nämäkin vain heikkoa tekoa nykyään..

Velli
19.11.2013 23:20:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kyseessä muuten aito 57 vai kopio? Aidossa grillin ympärillä oleva musta muoviosa pyörii. Kopiossa se on kiinteä. Yleisesti ottaenhan 57:t ovat niitä kestävimpiä mikkejä, mitä markkinoilta löytyy. Tällaisissa hajoamistapauksissa herää aina epäilys mikin aitoudesta.

Lennu
19.11.2013 23:49:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just heitin roskiin yhen aidon, missä oli kapseli sökö. On niin halpoja kapuloita etten jaksanu edes tutkia mistä kohtaa, kun ei parilla vilkaisulla näkyvää vikaa ollu.

"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
iQD
19.11.2013 23:53:03

Ihan joo pyörii asianmukaisesti ja paperihommatkin kunnossa. Kela on kiinni metalliosassa, jonka sivussa teippien alla kulkee molemmilla puolilla säikeet. Nämä katkenneet siis.

tommiot
20.11.2013 09:58:50

iQD: Ihan joo pyörii asianmukaisesti ja paperihommatkin kunnossa. Kela on kiinni metalliosassa, jonka sivussa teippien alla kulkee molemmilla puolilla säikeet. Nämä katkenneet siis.

Mä oon korjannut noita juottamalla jatkoksi pätkän ohutta kuparilankaa (esim monisäikeisestä johdosta) ja teippaamalla hyvin kiinni.

Joskus oli katkennu piuhat niin lyhyiksi, että kokeilin sit irroittaa askarteluveitsellä ensin kalvon ja sitten vielä kelan, josta purin lisää lankaa... Kauhee näpertely mut ei se sit lopulta toiminut kuitenkaan :(

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti