Muusikoiden.net
03.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SEX! (eli SE Electronics X1)
1
Triskal
26.10.2013 12:38:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on noita yksi kappale tuossa ja olen nauhoitellut sillä lähinnä demolauluja. Omasta mielestäni se on siihen oikein kelpo mikki. Aloin tuossa kuitenkin miettiä, että mitä jos ostaisin toisen? Kuinka onnekas pitäisi olla, että isokalvoisen konkan kaveriksi löytää toisen, joka sopii edellisen kanssa yhteen, noin niinkuin in general?

Lisäksi kiinnostaa kans onko jengillä noita ja mihin tykkäätte käyttää niitä, tai tykkäättekö. Saisiko niistä ovariparin tai stereotilan kenties?

http://simonj.fi | http://etappi.org | kalamies#33 >-)))>
jannu
26.10.2013 13:05:26 (muokattu 26.10.2013 13:05:38)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Triskal: Minulla on noita yksi kappale tuossa ja olen nauhoitellut sillä lähinnä demolauluja. Omasta mielestäni se on siihen oikein kelpo mikki. Aloin tuossa kuitenkin miettiä, että mitä jos ostaisin toisen? Kuinka onnekas pitäisi olla, että isokalvoisen konkan kaveriksi löytää toisen, joka sopii edellisen kanssa yhteen, noin niinkuin in general?

Lisäksi kiinnostaa kans onko jengillä noita ja mihin tykkäätte käyttää niitä, tai tykkäättekö. Saisiko niistä ovariparin tai stereotilan kenties?

Kyllä nykyään tuntuisi löytyvän aika tasalaatuista tavaraa ilman että erikseen etsii matched paireja. Tuossa useampi vuosi sitten mulla oli kahden eri valmistajan keskenään "samanmalliset" halpiskonkat rinnakkain vertailussa, siis yksi kumpaakin ja ihan alkeellisella käytännön tasolla testailtuna niissä oli liki identtiset vasteet.

En itse ole tota X1:ä kokeillut, mutta lähtisin veikkaamaan että toimii overina ja tilamikkinä ihan mukavasti.

"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
ras ta far i
27.10.2013 17:22:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen spotannut mm. Isac Elliotin rumpujen OH mikkinä vaikka raiderissa pyytelevät Akg:n 414:sia. Maailman myydyin konkka tällä hetkellä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti