Muusikoiden.net
05.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ezdrummer ongelma.
1
_terve
11.09.2013 22:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Hankin tässä hetki sitten ezdrummerin.. sen peruspaketin. Ja nyt on tullut vastaan muutamia ongelmiam taikka "tietämättömyyttä". 1 ongelma: Valmiit rumpu beatit mitkä löytyvät jo valmiiksi softasta, niin.. miksi ohjelma ei anna minun vetää niitä komppeja reaperin raidoille? eli en pysty raahaamaan komppeja reaperin raidalle. Reaper vain ilmoittaa että, "Could not import 1 of 1 items!" Minulla on reaperin raidassa midi kohta päällä, "midi: all channels" ja olen kyllä rämpännyt niitä kaikkia kohtia siellä raidalla. 2 ongelma: Kun yritän vaihtaa pop rock setin johonkin toiseen settiin niin tulee erroria, "reaper_host32.exe" ja aina välillä koko reaperi kaatuu tuossa mutta joka kerta ezdrummer. 3 ongelma: osaan laittaa jokaiselle ezdrummerin kannulle omat raidat reaperiin, mutta, miten onnistuu erillisille raidoille nauhoitus, siis että basari yhelle raidalle, virveli yhelle, tomit jne.. Tässä on oikeestaan ne päällimmäiset ongelmat. En ole ikinä ennen käyttänyt softaa ja olen vielä aika pihalla tästä. :D

_terve
11.09.2013 23:07:04

Lisäystä vielä edelliseen. Kirjoitin ehkä vähän liian nopeaa tänne palstalle. Nyt ymmärrä "jotenkin" sen että kuinka jokaisen saa omalle raidalleen. Mutta ehkä isoin ongelma on se että miksi en saa vaihdettua rumpusettiä ilman että joku kaatuu. :D

villeh
12.09.2013 08:54:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro

Onko kyseessä 64 vai 32 bittinen käyttis, ez oli vissiin sulla 32.

koitappa käynnistää reaper aina Administratorina, Hiiren oikealla painikkeella kuvaketta, tai exe filuun, ja sieltä Properties ---> Compatibility and check "Run as Administrator"

Sitten tuon ezetan tuot reaperiin aina niin että oikella hiiren napilla sen raitapalkin päällä, siitä valikosta: insert virtual instrument ja sitte valkkaat ezetan ja kun kysyy että tehdäänkö moniraitana niin ok. Sitten sieltä ezetasta löytyy se mikseri niin sieltä kun lukee tr1 niin paina sitä ja valitse sieltä multitrack.

ja midin tuot aina siihen raitaan missä ezetan sampleri on ei niihin muihin raitoihin

Reaperista saa tosi hyvin tietoa googlaamalla ongelmakohtia, kun koko "helpdesk" on netissä, lontooksi tietenkin tulee vastaukset

www.upsidecrown.net www.hautaluoma.com
_terve
12.09.2013 11:04:27

Ok! Kiitos!

_terve
12.09.2013 11:05:47

Ja minulla on 64 bit käyttis :D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti