Muusikoiden.net
09.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksaajan valtaistuin
1 2 3
L.Ruoska
11.08.2013 21:38:44 (muokattu 11.08.2013 21:42:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasin uusia työtuolin, nykyinen muutaman vuoden palvellut ei ollut varsinaisesti mikään "oikea" työtuoli alunperinkään. Uudelle ajattelin hintakatoksi 200€. Kuulisin mielelläni suosituksia hintaluokassa ja myös epäsuosituksia huonoista kokemuksista :)

edit: harrastuspohjaltahan tässä liikkeellä ollaan joten istumatunteja ei tule aamusta iltaan päivittäin tai mitään sellaista. Jotain mukavaa toimistotuolin tapaista siis vain kaipailen.

There was a hole here. It's gone now.
PurpleCandle
11.08.2013 21:59:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Sotkasta kahdeksankympin Nano-työtuoli mistä ensimmästen kuukausien aikana kosahti korkeuden säätö ja tätänykyä kolmen vuoden käytön jälkeen lonksuu ja heiluu löysästi vartensa varassa.
Sitä vain että halpa = paskaa. Ainakin Sotkassa.

For what it freedom?
Danko
11.08.2013 21:59:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

satulatuolit kannattaa tsekata.

"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
Esp
11.08.2013 23:00:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen käymään näissä liikkeissä, jotka myyvät uudelleen verhoiltuja työtuoleja edukkaaseen hintaan. Itse hain oman studiotuolini tuollaisesta paikasta ja sain erittäin hyvään hintaan (150€) hyvän tuolin, jonka myötä myös selkäkivut hävisivät sen sileän tien...

Täh?!?
anapena
11.08.2013 23:07:50 (muokattu 11.08.2013 23:09:04)

Mulle pitäs alkuviikosta tulla refurbished Herman Millerin Aeron Saksasta. On se silti aika kallis...toivon olevan sen väärti:) Ei sovi mainittuun budjettiin, mutta jospa se motivoisi säästämään ja investoimaan...Mistä päin Esp, noita liikkeitä löytyy esimerkiksi?

Istu ja pala!
L.Ruoska
11.08.2013 23:16:15

Esp: Suosittelen käymään näissä liikkeissä, jotka myyvät uudelleen verhoiltuja työtuoleja edukkaaseen hintaan. Itse hain oman studiotuolini tuollaisesta paikasta ja sain erittäin hyvään hintaan (150€) hyvän tuolin, jonka myötä myös selkäkivut hävisivät sen sileän tien...

Hyvä pointti! Vantaalla Petikossa on yksi ja asun ihan näillä hoodeilla. Tosin ne on kyllä usein olleet merkittävästi kalliimpia mutta käyn silti tsiigaamassa :) Thanks!

darkus
11.08.2013 23:18:20 (muokattu 11.08.2013 23:19:03)

Leo tuu käymään Variston Kodin Ykkösessä..... ei meillä hyviä työtuoleja ole, mutta olen TopTenissä myyjänä, katotaan sulle kunnon telkkari.

EDIT: kyllä meillä oikeasti on hyviä työtuoleja

Attack Attack, Were back again baby!
saastara
12.08.2013 07:21:35

Kinnarpsin tuoleja metsästäisin käytettynä.. Itsellä kävi tuuri ja löysin 70€ bränikän konttorituolin, jonka ovh huiteli siellä 800€ paikkeilla.

"I've suffered for my music. Now it's your turn"
darkus
12.08.2013 08:08:37

saastara: Kinnarpsin tuoleja metsästäisin käytettynä.. Itsellä kävi tuuri ja löysin 70€ bränikän konttorituolin, jonka ovh huiteli siellä 800€ paikkeilla.

+ sitten nää Herman Millerit, jotka on kuulemani mukaan aika hyviä istua. Mulla on itelläni joku ikean 100e nahkatuoli, ja siinä istuu kyllä aika kippurassa. Sekä perse että selkä kiittää...

Antti1
12.08.2013 08:12:39

Mä heittäisin sellaisen ajatuksen, että älä osta selkänojaltaan hartioita korkeammalle tulevaa tavanomaista tuolia. Sellainen verkkokankaalla varustettu korkea mallikin voi olla jees, mutta kunnon laiskanlinna muuttaa soundia aika paljon. Joku muhkea nahkajakkara heijastaa kivasti diskantteja takaisinpäin korviin ja voi tärvellä hiukan kuuntelua.

Kuulostaa äkkiseltään ehkä vähäpätöiseltä jutulta, mutta koittakaapa laittaa kämmenet tohon korvien viereen takaraivon tasalle. Soundi muuttuu yllättävän paljon.

"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Pauli Lappalainen
12.08.2013 08:20:10 (muokattu 12.08.2013 08:23:22)

Martelan tuolit ovat olleet aika ok.

Jos aikaa, viitseliäisyyttä tai suhteita on, niin kannattaa käydä oppilaitosten ja kuntien vahtimestareita kiusaamassa.

Yleensä varastoissa lojuu kasapäin kaikenlaisia entisille ja nykyisille työntekijöille hankittuja erikois- tms. tyyliin sopimattomia jakkaroita.

Kuulostaa äkkiseltään ehkä vähäpätöiseltä jutulta, mutta koittakaapa laittaa kämmenet tohon korvien viereen takaraivon tasalle. Soundi muuttuu yllättävän paljon.

Kaveri istui keikkapaikan takahuoneessa ja käänteli kämmeniään korvien ympärillä eri asentoihin kovinkin keskittyneesti ja sitten tovin kuluttua totesi vakavana:

"Kädet suhisee"

Mikael
12.08.2013 10:13:07

Kannattaa todellakin käydä itse koeistumassa noita tuoleja, koska kaikilla ihmisillä on yksilöllinen keho. Mulla on ollut aikanaan toimistohommissa jos vaikka millaista tuolia ja hinta ei välttämättä kerro mitään siitä miten se sopii just sulle. Mulla on nykyään omalla pajalla Ikean halpis Vilgot ja se on toiminut mulle todella hyvin. Toki kalliimpi laatupankki voi osiensa puolesta olla kestävämpi ratkaisu.

Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Esp
12.08.2013 14:56:00

anapena: Mulle pitäs alkuviikosta tulla refurbished Herman Millerin Aeron Saksasta. On se silti aika kallis...toivon olevan sen väärti:) Ei sovi mainittuun budjettiin, mutta jospa se motivoisi säästämään ja investoimaan...Mistä päin Esp, noita liikkeitä löytyy esimerkiksi?

Tampereella Nekalassa on pari, toisesta niistä hain itse tuon oman tuolini. Eiköhän noita löydy kaikista isommista kaupungeista.

Täh?!?
L.Ruoska
12.08.2013 19:21:11

http://www.tavarakellari.com/

Kävinkin tässä tänään kun ajoin ohi. Paikoitellen kuluneita mutta ehjiä ja toimivia Kinnarpsin tuoleja tosiaan 155€ kuten etusivullakin näkyy. On säätöä ja keikkua kaikkiin tarpeellisiin suuntiin. Toivottavasti päästään vaimon kanssa yhteisymmärrykseen käyttömukavuuden ja ulkonäön risteyskohdasta :)

Darkus, asiasta kukkaruukkuun... olkkarin seinällä killuu 60" plasma muutaman vuoden takaa. Nyt kun hinnat on puolittuneet ja kaikki on LED-näytöllä, tietenkin 3D ja menee Netflixiinkin ilman pleikkaria niin täytyy vain hokea itselleen että kyllä se silloin oli "fiksu" ostos ja elää sen kanssa :P

Pauli, pistin kaskusi innoittamani kädet kupille korvien taa ja musiikkia soimaan. Tietyssä asennossa kaikki kuulostaa fantastisen hyvältä, täydellinen trebleboosti. Säröt surisee ja snare paukkuu. Täytyy modata johonkin lippikseen semmoset läpät jotka kupittaa korvat tuolla tavalla :)

darkus
12.08.2013 19:35:07 (muokattu 13.08.2013 16:17:32)

Leo Lindgren:
Darkus, asiasta kukkaruukkuun... olkkarin seinällä killuu 60" plasma muutaman vuoden takaa. Nyt kun hinnat on puolittuneet ja kaikki on LED-näytöllä, tietenkin 3D ja menee Netflixiinkin ilman pleikkaria niin täytyy vain hokea itselleen että kyllä se silloin oli "fiksu" ostos ja elää sen kanssa :P

Mahtaa virrankulutus olla melkoista, Samsungin 40" plasman virrankulutus oli 180w/h ja vastaavasti 40" LED:in vain jotain alle 70....

Takaisin aiheeseen. Kokeile tosiaan myös satulatuolia, siinä tulee kyllä perse kipeeksi mutta lysyssä siinä ei voi istua.

kiiski
13.08.2013 11:40:52

darkus: Samsungin 40" plasman virrankulutus oli 180kw/h

No ei taida olla.

-Q-
13.08.2013 12:24:38

http://www.martelaoutlet.fi

Antti1
13.08.2013 12:27:37

kiiski: No ei taida olla.

Äkkiäkös tommonen töllö sen 180 000W tehoa hörppää... :D

"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
darkus
13.08.2013 16:17:14

Antti1: Äkkiäkös tommonen töllö sen 180 000W tehoa hörppää... :D

Äh sori, ei tietenkään kiloja....

saastara
13.08.2013 16:39:36

Antti1: Äkkiäkös tommonen töllö sen 180 000W tehoa hörppää... :D

Tulee melko kalliiksi jos tarvii tuolin lisäksi hommata ydinvoimala.

"I've suffered for my music. Now it's your turn"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti