Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MOTU etuasteet
1 2
washburn
17.02.2013 18:02:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaa kyllä kovasti myös uusi ADA8200, kunhan saavat sen kauppoihin. Midas etuset, toivottavasti parannus. Pieni epäilys koskee muunninta. Vanhassa mallissahan tuo muunninpiiri on loistava, toivottavasti eivät ole kusseet tuota uudessa.
 
Live long and prosper.
miffe
17.02.2013 19:01:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivi: Jos mittailet noita, voisitko tehdä palveluksen: mittaa myös pidemmillä näytteillä, vaikkapa 30 sekunnin pitkillä äänillä ja sano tuleeko muutoksia. Mä olen ollut havaitsevinani jotakin, en sitten tiedä mitä, ja just nyt en pääse mihinkään missä olis Behringerejä joita vois tutkia tarkemmin.
 
Mulla ei just nyt ole noita etusia, mutta oli sitä ensimmäistä (hyvää) sukupolvea.
 
En mä ainakaan huomannut mitään muutosta, vaikka muutamaan otteeseen tulikin useamman tunnin mittaussessioita järjestelmää säätäessä. Ääni meni ADATilla RME:n kortin kautta läppäriin.
 
turkulainen
miffe
17.02.2013 19:05:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

washburn: Kiinnostaa kyllä kovasti myös uusi ADA8200, kunhan saavat sen kauppoihin. Midas etuset, toivottavasti parannus. Pieni epäilys koskee muunninta. Vanhassa mallissahan tuo muunninpiiri on loistava, toivottavasti eivät ole kusseet tuota uudessa.
 
Jos sitä mainostetaan tolla Midaksen nimellä, tarkoittaa se ääntä värittävää etusta. Se sit joko sopii omaan makuun tai ei. Mulle toimii miksatessa keikkoja, mutta mittauksiin en käyttäis. Minähän siis en tee äänityksiä muutoin kuin keikoilla ja esikäsittelen raitoja sit. Macbook Pro tallentaa max 64 raitaa kerrallaa Danten välityksellä.
 
turkulainen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «