Muusikoiden.net
09.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Melodyne
1
MoreK
01.02.2013 21:34:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melodyne-käyttäjiä täällä? Ittelläni on tuo ykkösversio, nyt tuli 59EUR päivitystarjous 2-versiosta. Onko kokemusta uudesta versiosta, kannattaako päivitys? Eipä tuo paljon maksa..

Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
Antti1
01.02.2013 21:38:31 (muokattu 01.02.2013 21:38:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on se uusin karvalakkiversioiden karvalakkiversio. Hyvä palikka pieneen fiksailuun, mä tykkään. Vielä enempi kyl tykkään, jos ei tarvii käyttää sitä. Makso joku 39€ tarjouksessa aikanaan, niin ei ollut paha investointikaan. :)

Jos susta tuntuu, että vanhasta puuttuu jotain, niin kyllä toi päivitys varmaan kannattaa. Ei noi "uudet" ainakaan huonommin asioita hoida.

"Bodybuilding is for men who wax their bodies and traipse around in bikinis. I train." -Henry Rollins
Kalmo
02.02.2013 19:06:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on Melodyne Plugin. Riittää tarpeisiini ja pidän kovasti.

Sen olen huomannut, että näiden pitch-shiftereiden kanssa vain ei saa olla ahne, muuten alkaa tökkiä tehokkaassakin koneessa. Eli kannattaa korjata pätkä kerrallaan, ei ladata koko raitaa kerrallaan, ja kun on korjattu, konvertoida raita.

Jos jättää aktiivisen Melodynen (olen kuullut samaa Autotunesta ja muistakin) projektiin, niin projektia uudelleen avatessa saattaa ilmetä vaikeuksia.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti