Muusikoiden.net
04.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: minne konkkamikin voisi viedä huoltoon?
1
maelstorm
13.08.2012 12:38:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

näin pääsi käymään, että kotipajan ykkösmikki ständeineen kaatui komeassa kaaressa vasten kovaa lattiaa eikä enää päästä ääntäkään.

minne voisin viedä korjattavaksi ja paljonko palaa latia että ääntä alkaisi taas tuosta kuulua?

tommiot
13.08.2012 12:53:20 (muokattu 13.08.2012 12:54:05)

No älä vaan paljasta meille mikä mikki se on. Maahantuojan kautta sen varmaan ainakin saa huoltoon. Jos sieltä on joku juotos napsahtanut poikki tai vastaavaa, niin selviää varmaan 50-100 eurolla, mut jos kapseli on palasina niin palaa fyrkkaa aika paljon enemmän.

maelstorm
13.08.2012 13:02:42

anteeksi etten kertonut, mikä mikki. kyseessä siis SE2200a

HateHalon
13.08.2012 19:45:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotivakuutus? Ei välttämättä kannata lähettää huoltoon. Etsi kaupungista tyyppi, kuka huoltaa musavehkeitä, että saat jonkinlaisen korjausarvion. voit yrittää varovasti avata mikin itse ja tarkastaa onko johto irronnut. Uusi vastaava maksaa puoltoista sataa ja käytetyt satasen luokkaa, joten maahantuojan huolto voipi maksaa enemmän riippuen viasta.

www.halondesign.com
Kalmo
13.08.2012 22:20:07

Joopa. Ei tuon hintaista kannata juuri korjaamoon viedä. Jos korjaamon minimiveloitus on vaikka 1 tunti (50-100 euroa), niin varaosineen hintaa tulee helposti uuden verran.

Jos taas löytää asioita osaavan kaverin, joka neuvoo, minkä varaosan hankit (jonka tilaat Hippopotamiasta ja postikuluihin menee lisäksi parikymppiä) ja laittaa sen paikoilleen listaveloituksista välittämättä, niin voit tietysti selvitä kohtuuhinnalla.

Kannattaa tosiaan kurkata mikin sisälle ja yrittää ensin itse järkeillä, mikä mahdollinen diagnoosi on.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Aki
20.08.2012 15:12:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä voin tehdä tuosta ilmaisen kustannusarvion.

Oon välillä tehny sellasia diilejä, että kurkkaan mikä sökö, ja jos korjaaminen on liian kallista, ostan sen itselleni projektiksi jollain nimellisellä summalla. Tän mikin tapauksessa saattaisin voida tehdä samoin.

"Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan." - rintapek 10.1.2012
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti