Muusikoiden.net
09.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksaamisen yksityisopetusta Helsingistä..
1
cosmob83
10.07.2012 10:27:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heips,
otsikko sen sanookin jo. Joitakin vuosia tätä tullut tehtyä kotona ja jotain varmasti opittu. Yksin opittuna sitä on myös saattanut oppia "huonoille tavoille", joista pitäisi ehkä päästä eroon. Tiedättekö löytyykö Helsingistä studioita/henkilöitä joista voisi jonkinlaista rahallista korvausta vastaan saada yksityisopetusta aiheesta? Fokus olisi perinteisessä akustisessa musassa + EDM:ssä. Tiedän että aiheesta järjestetään kaikensortin kursseja, mutta johtuen mun työ + muista aikatauluista, en pysty sitoutumaan yhteen kiinteeän aikaan, vaan pitää mennä vähän viikkokohtaisesti. Kokemuksia? Näkemyksiä? Ajatuksia?

HateHalon
10.07.2012 12:41:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useampi kokemus rikastaa... Kysele ihmeessä useampaa henkilöä ja pyri käymään useammalla taholla. Huomaat että kaikkeen ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa, vaan monilla on omat tavat toteuttaa musiikkia ja ääntä. Voin opastaa veloituksetta 3 ensimmäistä tuntia, itsekään en ole mikään guru tai käynyt alan kouluja, mutta itse opiskellut ja kokeillut useita vuosia. Asustan Kouvolassa, joten hiukan joutuu ajamaan.

www.halondesign.com
cosmob83
10.07.2012 16:03:01

HateHalon: Useampi kokemus rikastaa... Kysele ihmeessä useampaa henkilöä ja pyri käymään useammalla taholla. Huomaat että kaikkeen ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa, vaan monilla on omat tavat toteuttaa musiikkia ja ääntä. Voin opastaa veloituksetta 3 ensimmäistä tuntia, itsekään en ole mikään guru tai käynyt alan kouluja, mutta itse opiskellut ja kokeillut useita vuosia. Asustan Kouvolassa, joten hiukan joutuu ajamaan.

Kouvola taitaa olla vähän ongelma, varsinkin kun mun liikkumiset rajoittuu jalkoihin, polkupyörään tai Helsingin seudun julkiseen liikenteeseen. ;)

Mutta joo näin vähän ajattelin että useammalta taholta pitäisi kysellä, jahka sitä löytäisi ihmisiä jotka ovat halukkaita opastamaan ja hinnasta päästään sopuun.

HateHalon
10.07.2012 16:11:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kouvolan Juna-asemalta on 2 km studiolle. Ootko koskaan käynyt Kouvolassa? Kaikkea kivaa betonista. :-)

www.halondesign.com
ganesha
10.07.2012 18:25:48

HateHalon: Kouvolan Juna-asemalta on 2 km studiolle. Ootko koskaan käynyt Kouvolassa? Kaikkea kivaa betonista. :-)

Parisen vuotta tuli ajettua työn puolesta Kouvolan huudeilla. Allekirjoitan tuon aika täysin :D - en kyl muista että olisin montakaan studiota bongannut mestoilta...yks muistuu mieleen, oliskohan just edellämainittu pulju.

cosmob83
11.07.2012 00:58:46

Kiitoksia oikeasti tarjouksesta, en vain mitenkään haluasi olla Helsinkin rasisti, mutta kyllä se Kouvola nyt vaan on vähän turhan kaukana minulle. Perusta studio tänne Helsinkiin niin sitten tulen mielelläni. :)

Kallekorvola
11.07.2012 11:11:15

Kyllä mä voisin tollaseen lähtee. Toki aikataulutus menee muiden studion kiireiden ja buukkausten mukaan, eli välttämättä ei saa ihan täsmälleen sitä aikaa kun ois halunnu...

Tehdäänkö nopeasti, halvalla vai hyvin? Valitse kaksi mieleisintä vaihtoehtoa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti