Muusikoiden.net
09.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuulokevahvistin
1
telecustom
09.07.2012 22:08:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotistudioon tarvitsisin kuulokevahvistinta johon ei paljon kahta useampia luureja yleensä tarvita, mikä olisi hyvä ja edullinen?

"rock`n`roll is never die" Kirka
cosmob83
10.07.2012 11:25:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvästä en tiedä, mutta se Behringerin perus luurimikseri josta on neljä ulostuloa on halpa, ja ollaan me sitä bändin kanssa käytetty. Laadusta en mene sanomaan mitään...

Einherjar
10.07.2012 12:49:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testailtiin joskus muinoin yhden räkkiunitin nelikanavaisia halpoja vahvareita. Siitä alkaa jo olemaan aikaa ettei enää muista niin tarkasti, mutta päällimmäisenä jäi mieleen seuraavaa:
Behringer ei varsinaisesti ole erikoisen paha, mutta siinä on jotakin hämärää 2kHz yläpuolella, Alto on hintaisekseen aika ok ja Samson voitti meidän testin.

"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
HateHalon
10.07.2012 13:21:55

http://www.thomann.de/fi/samson_samp_headphoneamp.htm

Toi on varmaan passeli ja edullinen. siinä ei ilmeisesti kuin volasäätö. Itselläni käytössä 150€ samson s-phone ja toimii iha jees masternupikan lievää rutinaa lukuunottamatta, mutta ostin sen käytettynä. Isovelimallista löytyykin myös lisäksi panorointi, hi ja lo taajuussäätö sekä aux sisääntulo jokaiselle kanavalle, joita saattaa myöhemmin kaivata.

www.halondesign.com
Mikael
10.07.2012 14:02:13 (muokattu 10.07.2012 14:08:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvitsetko sen soittajan monitirointiin vai meinaatko käyttää sitä äänittäjän työkaluna äänitykseen ja miksaamiseen? Soittomonotorointiin mulla on riittänyt Behringer HA4700 mutta mitään kriittistä äänittäessä tai miksatessa en sen kautta kuuntelisi.

Päivätyöpaikassa on Aphex Headpod 454 -vahvistimia jotka ainakin mun korvaan kuulostaa erittäin hyvältä ja tekis mieli päivittää omankin pajan Behru Aphexiin.

Ennen ei ollut mitään - nyt on.
telecustom
10.07.2012 21:54:59

Mikael: Tarvitsetko sen soittajan monitirointiin vai meinaatko käyttää sitä äänittäjän työkaluna äänitykseen ja miksaamiseen? Soittomonotorointiin mulla on riittänyt Behringer HA4700 mutta mitään kriittistä äänittäessä tai miksatessa en sen kautta kuuntelisi.

Päivätyöpaikassa on Aphex Headpod 454 -vahvistimia jotka ainakin mun korvaan kuulostaa erittäin hyvältä ja tekis mieli päivittää omankin pajan Behru Aphexiin.

Varmaan sekä että, nyt lyön luurit mackie 1220i:hin. Joskus tarvitsee useampia luureja, en ole edes ajatellut että miksaillessa itse tarvitsisin erillistä kuulokevahvistinta:) Ehkä se voisi auttaa...

"rock`n`roll is never die" Kirka
spega
24.07.2012 21:53:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällanen! http://www.thomann.de/fi/millenium_hp_4.htm
Itellä ainakin pelittää moitteetta ja 4 inputtiakin on ihan mukava juttu välillä, kun eri kamaa halutaan eri luureihin syöttää :)

Mikael
24.07.2012 22:23:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telecustom: Varmaan sekä että, nyt lyön luurit mackie 1220i:hin. Joskus tarvitsee useampia luureja, en ole edes ajatellut että miksaillessa itse tarvitsisin erillistä kuulokevahvistinta:) Ehkä se voisi auttaa...

Mulla ei oo kokemusta tuon Mackien kuulokevahvistimesta, mut ainakin tuo mun Behringer on sen verran suhiseva ja tumpelo etten siihen miksatessa uskaltais luottaa.

Ennen ei ollut mitään - nyt on.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti