Muusikoiden.net
06.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lisää raitoja mobiilistudioon
1
Juntunen
26.04.2012 09:44:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjensta!

Mulla on tämänhetkisenä setuppina läppäri ja Tascamin US-1641 USB-räkkietunen. Tascamissahan on 8 omaa mikkikanavaa ja lisäksi 6 linjaa. Olen pultannut sellaisen 4-kanavaisen budjettietusen kiinni noihin linjainputteihin, joten mullon tällä hetkellä kahen unitin räkissä 12 mikkikanavaa ja pari linjaa.

Haluaisin jossakin vaiheessa päivittää systeemin ainakin sinne 16 mikki-inputtiin, koskapa välillä tulee ääniteltyä vähän isompia rumpusettejä ja studioliveä, missä lisäkanavat ois tarpeen. Haluaisin koko etuastekomeuden menevän muutamaan räkkiunittiin, eli varmaan joku ketjutusratkaisu (adat? mitä niitä on?) vois toimia. Mitä USB2- tai firewire-vaihtoehtoja tollaseen on olemassa?

Outputteja tartten kuulokevahvistimelle sekä monitoreille. Eli vähintään kaks stereota.

Oon pudonnu näitten kelkasta sitten tuon Tascamin hommaamisen. Joka on muuten toiminut erittäin hyvin tähän asti.
anapena
26.04.2012 12:13:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä käyttis sulla on? Applella on tää aggregate device, vai mikä se oli?

Juntunen
26.04.2012 12:23:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Mikä käyttis sulla on? Applella on tää aggregate device, vai mikä se oli?

Mullon Win seiskaa ja XP:tä. Uudessa läppärissä pyörii tuo seiska.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti