Muusikoiden.net
10.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: zoom r16
1
drums123456
20.03.2012 21:09:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän että minulla on täällä paljon ketjuja ja suurin osa niistä liittyy zoomiin, mutta minulla on jäänyt vielä epäselväksi se asia (ja olen yrittänyt katsoa manuaalista) että jos zoom r16 äänittää raiturina metronomin kanssa ilman tietokonetta, niin onko zoomista mahdollista siirtää koneelle sellainen projekti missä tulisi metronomi mukaan koneelle yhtenä raitana? Siis nauhottaisin zoomilla ilman konetta klikin kanssa ja siirtäisin tiedostot koneelle niin että klikki tulisi mukaan projektin mukana koneelle? Kiitän jo etukäteen, jos nyt kukaan enää jaksa vastata näihin kysymyksiin, niin kiitos.

Mr. Crowley
20.03.2012 22:03:49

drums123456: Tiedän että minulla on täällä paljon ketjuja ja suurin osa niistä liittyy zoomiin, mutta minulla on jäänyt vielä epäselväksi se asia (ja olen yrittänyt katsoa manuaalista) että jos zoom r16 äänittää raiturina metronomin kanssa ilman tietokonetta, niin onko zoomista mahdollista siirtää koneelle sellainen projekti missä tulisi metronomi mukaan koneelle yhtenä raitana? Siis nauhottaisin zoomilla ilman konetta klikin kanssa ja siirtäisin tiedostot koneelle niin että klikki tulisi mukaan projektin mukana koneelle? Kiitän jo etukäteen, jos nyt kukaan enää jaksa vastata näihin kysymyksiin, niin kiitos.

En osaa vastata kysymykseesi, että saako Zoomissa sen oman klikin tallennettua raidalle - vähän epäilen että ei. Jotain muuta klikkiä sinne voi tietysti audiona äänittää.

Miksi muuten haluaisit klikkiraidan Zoomista DAWiin?

Raitojen kohdistaminen ei ole nimittäin ollut mikään ongelma, kun olen tuonut Zoomilla äänitettyjä raitoja Cubaseen. Jos projektin tempo on sama DAWissa ja Zoomissa, raidat "napsahtavat" oikeille paikalle, kun niitä siirtää 'Snapin' ollessa päällä.

se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys
drums123456
21.03.2012 07:45:49

Ok, kiitos, koitan tehdä niin!

Johnson D
21.03.2012 11:03:19

Minä siirsin raidat zoomista dawiin ja tein ilmaisella Hydrogen-rumpusoftalla erillisen klikkiraidan editointia varten. Ja onhan monessa äänityssoftassakin oma klikkinsä.

Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti