Muusikoiden.net
06.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Matias Korhonen Pori HUIJARIVAROITUS
1
mika.paananen
10.10.2011 09:04:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olin täällä ilmoittanut ostavani MBoxia! Hän soitti ja tarjosi sitä minulle. Hinta oli edullinen mutta ei kuitenkaan liian, joten uskoin. Puhuimme kuinka ja koska hän lähettää ja pyysin että maksan tavaran postiennakolla/matkaennakolla. Ei onnistunut ja pienen keskustelun kanssa suostuin maksamaan laitteen etukäteen.
Tavaraa ei sitten vaan koskaan tullut! Laitoin miljoona tekstaria ja yritin soittaa, mutta sitten puhelin liittymä oli ilmeisesti suljettu. Odotin nyt vielä viikonlopun yli josko asia korjaan tuisi, mutta ei. Eli nyt matka poliisilaitokselle.

ELI VAROKAA ja näköjään ei kiireessäkään kannata herpaantua ostamaan! PERK..

lemonsquash
10.10.2011 09:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viime vuonna myin 2 levysoitinta ja mikserin stadiin. Kiireessä unohtui ruksata 'bussiennakko' -ruutu (olin konttorissa n. 5 min sulkemisajan yli). Rahoja sain odottaa varmaan kolmatta kuukautta. No joo oli mulla kaverin kaikki mahdolliset osoitteet urkittuna siinä kohtaa ja harkitsin vierailua mutta puhumalla sain lopulta rahat. Ei parane 'muusikoidenkaan' keskuudessa olla liian sinisilmäinen.

Osanotot OP:lle

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti