Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monitoreita vertaillessa, jeesiä?
1
tussikynä.
21.09.2011 12:10:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tässä ajat jo katellu ja vertaillu kaiuttimia musiikin tuotantoon, mutta ei tässä ole oikein edetty saitteja pidemmälle. Noita Aktiivimonitoreita olen miettinyt jo kauemman aikaa ja muutamaan vaihtoehtoon olen päätynyt:

- Behringer B1031A
- Behringer B2030A TRUTH
- ESI nEar08 Classic

Joten.. onko kenelläkään kokemuksia näistä mistään, mitä ite suosittelisitte ja uskalataako näitä halvempaan kaiutinpariin laittaa pennejänsä?

enpä nyt muuta keksi kirjoittaa..

p's out.

mattim
21.09.2011 13:20:47 (muokattu 21.09.2011 13:23:20)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tussikynä.: Oon tässä ajat jo katellu ja vertaillu kaiuttimia musiikin tuotantoon, mutta ei tässä ole oikein edetty saitteja pidemmälle. Noita Aktiivimonitoreita olen miettinyt jo kauemman aikaa ja muutamaan vaihtoehtoon olen päätynyt:

- Behringer B1031A
- Behringer B2030A TRUTH
- ESI nEar08 Classic

Joten.. onko kenelläkään kokemuksia näistä mistään, mitä ite suosittelisitte ja uskalataako näitä halvempaan kaiutinpariin laittaa pennejänsä?

enpä nyt muuta keksi kirjoittaa..

p's out.

Kiva nähdä onko näitä kukaan rinnakkain verrannut.

Näin voit hakea tietoa kustakin: http://www.google.fi/search?q=B2030 … lla:en-US:official&client=firefox-a

Kalmo
21.09.2011 15:09:57

Toisten vertailutiedot ovat siitä hankalaa dataa, että kun monitorin ääni riippuu huoneesta ja sijoituksesta, niin ihan perustason käyttäjäkokemuksia on hankala verrata. Monitori, joka on hyvä jonkun äänitysympäristössä, voi olla parempi tai huonompi toisessa paikassa.

Nuo kolme esimerkkiä edustanevat hinta-laatusuhteeltaan kyllä hyvää tasoa.
Pienempää Behkua on usein pidetty tarkempisointisena, kuin isompaa.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
tussikynä.
22.09.2011 13:57:06

Kalmo: Toisten vertailutiedot ovat siitä hankalaa dataa, että kun monitorin ääni riippuu huoneesta ja sijoituksesta, niin ihan perustason käyttäjäkokemuksia on hankala verrata. Monitori, joka on hyvä jonkun äänitysympäristössä, voi olla parempi tai huonompi toisessa paikassa.

Nuo kolme esimerkkiä edustanevat hinta-laatusuhteeltaan kyllä hyvää tasoa.
Pienempää Behkua on usein pidetty tarkempisointisena, kuin isompaa.

Juu näinhän se on, eri huoneessa eri saundi. Kyllä tässä pitää vielä näitä miettiä ja pohtia ajan kanssa niin enköhän päätökseen pääse.

Nuo oli kyllä melkoisen asialliset nuo 1031 behkut kun kaveri semmoset meni tilaamaan, melko kirkasta ääntä antoi ja kehui itsekkin että ei ollut huono ostos ollenkaan.

tänks.

tussikynä.
22.09.2011 13:58:00

mattim: Kiva nähdä onko näitä kukaan rinnakkain verrannut.

Näin voit hakea tietoa kustakin: http://www.google.fi/search?q=B2030 … lla:en-US:official&client=firefox-a

kiitokset linkistä vain, pitää tsekkailla.

darkus
26.09.2011 22:51:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen 2030A. Tarpeeksi isot, ei kuulosta ollenkaan leluilta tai pieniltä. Korvissa vikaa jos ei näillä saa hyvää jälkeä aikaan. =)

-darkus

Attack Attack, Were back again baby!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti