Muusikoiden.net
10.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Konvoluutiokaiku
1
Aalimupina
22.07.2011 11:48:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wavesilla olisi tarjouksessa tämän kuun IR-1-konvoluutiokaiku 99$:lla. Minulla on tuo light versio aiheesta (IR-L).

Kannattaisiko tuo 99$ sijoitus vai olisiko jotain parempaa tarjolla samalla hinnalla? DAWina on ainakin toistaiseksi ProTools ja mac. Harkitsen kyllä vakavasti siirtymistä johonkin toiseen DAWiin. StudioOne on tällä hetkellä harkinnassa. Jos jollain on kokemusta siitä, niin kertokaa ihmeessä.

Olen selaillut ameriikan keskustelufoorumeita konvoluutiokaikujen tiimoilta ja siellä on yhtä paljon mielipiteitä kuin käyttäjiä. Todennäköisesti täälläkin. Mutta kysytäänpä nyt kuitenkin, jos vaikka viisastuisi. Tuo 99$ hinta tuntuu ihan hyvältä verrattuna siihen 400$ tai 500$ normihintaan.

Vurki
23.07.2011 00:37:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkihan ne konvoluutiot samalla periaatteella toimii, eroja sitten löytyy samplejen määrässä/laadussa + parametreissä. Hyviä löytyy varmaan paljon. Ite oon vaan käyttäny Native Instrumentsin Reflektoria. Miksaushommiin kyllä kaipaisi ehkä sellaista, jossa samplea voisi ihan siinä plugarissa modata paremmin.

studiokekkonen
23.07.2011 01:25:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kas!

IR-1 on oikein kelvollinen konvoluutiokaiku. Säätömahikset ovat oikein hyvät, paljon paremmat kuin vaikka TL Spacessa. Itse en oo juuri tuon suolaisen hintalapun takia viitsinyt ostaa sitä kun omistan jo TL Spacen sekä tuon IR-L:n.

Kiitti vinkistä!

Slemmu
23.07.2011 09:56:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.mellowmuse.com/IR1A.html

Ite ku tekee, ni tulee parempi!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti