Muusikoiden.net
04.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Audio Midiksi
1
Sowa
13.07.2011 21:14:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tääkin on ehkä käyty jo aiemmin läpi, en löytänyt haulla.

Mutta tarkoituksena olisi muuntaa nauhoitetun bassorummun ääniraita midiksi.
Jos nyt sanoin selvästi tuon?

Mulla käytössä ProTools 8. Ja käytössä myös Drumagog jolla homman ehkä pystyis tekeen mutta en saanut toimimaan vaikka säädin.

Mulla on vierekkäin tuo bassarin audioraita ja midiraita. Pitäisi siis saada tuon basariraita miditiedoksi tuolle midiraidalle.

Se olisi homman nimi.

Pitääkö minun hommata jokin "audio to midi" convertteri vielä erikseen?

vai onnistuuko omin konstein.

Erittäin kiitollinen jos joku jaksaa vastata.

Danko
13.07.2011 21:29:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lataa Masseyn DRT, onnistuu ilmaisversiolla.

http://www.youtube.com/watch?v=Q3Zo52MsBeU

"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
Sowa
13.07.2011 21:38:25

Danko: Lataa Masseyn DRT, onnistuu ilmaisversiolla.

http://www.youtube.com/watch?v=Q3Zo52MsBeU

Erittäin suuresti kiitos!

washburn
14.07.2011 00:19:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan vastaavaa ilmaista VST plugaria?

Live long and prosper.
cosmob83
15.07.2011 13:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai ilman plugaria homma onnistuu niin että jos sulla on BD sample, niin kopiot sen, sitten käytät sitä alkuperäistä bassorumpu raitaa apuna ja tab to transient komennolla hyppää seuraavaan iskuun ja pasteet sen bd samplen siihen. Jos on tarpeeksi siististi nauhoitettu bassorumpu raita niin homma hoituu (jos olen nopea näpyttämään) niin hyvinkin nopeasti.

Danko
15.07.2011 13:57:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cosmob83: Tai ilman plugaria homma onnistuu niin että jos sulla on BD sample, niin kopiot sen, sitten käytät sitä alkuperäistä bassorumpu raitaa apuna ja tab to transient komennolla hyppää seuraavaan iskuun ja pasteet sen bd samplen siihen. Jos on tarpeeksi siististi nauhoitettu bassorumpu raita niin homma hoituu (jos olen nopea näpyttämään) niin hyvinkin nopeasti.

Tuotakin on tullut jonkin verran harrastettua, mutta ko metodi ei ota soittodynamiikkaa huomioon, eikä Sound Replacerin tavoin ole vaiheen suhteen absoluuttinen.

"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
Sowa
20.07.2011 16:46:01

cosmob83: Tai ilman plugaria homma onnistuu niin että jos sulla on BD sample, niin kopiot sen, sitten käytät sitä alkuperäistä bassorumpu raitaa apuna ja tab to transient komennolla hyppää seuraavaan iskuun ja pasteet sen bd samplen siihen. Jos on tarpeeksi siististi nauhoitettu bassorumpu raita niin homma hoituu (jos olen nopea näpyttämään) niin hyvinkin nopeasti.

Aivan totta. ja tolla drt:llä homma onnistuu monta monta monta kertaa nopeammin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti