Muusikoiden.net
08.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tampereen konservatorion kuulotestistä.
1
Pirated
21.05.2011 11:29:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö Tampereen Konservatoriossa studioteknologiaa opiskelleita? Sainpa idean, että harkitsisin tuolle linjalle pyrkimistä. Kattelin noita hakuvaiheita ja vaikutti ihan mahdolliselta. Mutta tuo kuulotesti-kohta pisti silmään. Kun mulla on tuota tinnitusta, ei häiritsevästi, mutta kuitenkin. Kuulokäyrässäni näkyy tietyllä taajuudella piikki, eli muutamia tiettyjä taajuuksia kuulen huonosti. Toisin sanoen minulle on todettu lievä kuulovaurio. Edellyttääkö ne siellä täydellistä tai lähes täydellistä kuuloa, eli kannattaako vaivautua hakemaan? Tuota tiettyä piikkiä lukuunottamatta kuuloni pitäisi tosiaan olla hyvällä mallilla.

anapena
23.05.2011 00:20:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseistä putiikkia tuntematta kehottaisin menemään vaan kokeilemaan. Sittenhän sen näkee, tai kuulee, taisiis ei kuule...Esimerkiksi terveyskeskusten kuulotestit on mun mielestä aika höpöjä.

studiokekkonen
23.05.2011 10:26:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pirated: Löytyykö Tampereen Konservatoriossa studioteknologiaa opiskelleita? Sainpa idean, että harkitsisin tuolle linjalle pyrkimistä. Kattelin noita hakuvaiheita ja vaikutti ihan mahdolliselta. Mutta tuo kuulotesti-kohta pisti silmään. Kun mulla on tuota tinnitusta, ei häiritsevästi, mutta kuitenkin. Kuulokäyrässäni näkyy tietyllä taajuudella piikki, eli muutamia tiettyjä taajuuksia kuulen huonosti. Toisin sanoen minulle on todettu lievä kuulovaurio. Edellyttääkö ne siellä täydellistä tai lähes täydellistä kuuloa, eli kannattaako vaivautua hakemaan? Tuota tiettyä piikkiä lukuunottamatta kuuloni pitäisi tosiaan olla hyvällä mallilla.

Jos siellä vaaditaan täydellistä kuuloa, luulen että sinne ei otettaisi ainuttakaan opiskelijaa sisään. Myöskään opettajat tuskin läpäisisivät tuota.

Arvelisin että kyseessä on lähinnä muodollisuus. Tuolla voi myös olla jonkinlaista oikeusturva-pohjaa, esim. tilanteessa jossa opiskelija voisi väittää oppilaitoksessa opiskelun heikentäneen hänen kuuloaan. Ei että kukaan olisi niin urpo että näin voisi väittää, mutta saattaahan joku katsoa liikaa amerikkalaisia lakimiessarjoja.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti