Muusikoiden.net
11.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: boss gt-6 ja ääni
1
Alienseedx6x
13.05.2011 23:07:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

morjens!
Kysyisin tällaista asiaa että mulla on kotistudiossani kitarakamoina boss-gt6, rolandin microcube, eivät siis sovi yhteen. Ja kitarat ajan sisään jommallakummalla vehkeellä Steinbergin ci1;n läpi.
Mutta nyt haluisin tosta boss gt-6;sta ääntä ilmoillekin. Eli Pitääkö mun ostaa vahvistin, vai kelpaako esim. jokin aktiivinen kulmamonitori? Asun kerrostalossa, eli hirveän suurta meteliä ei saisi lähteä.

Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen??
ReBeat
14.05.2011 01:10:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä noillakin saa äänen kuuluviin kun lykkää bossin ulostulosta piuhan rolandin sisääntuloon. Soundin erinomaisuudesta en osaa sanoa. Viimeistään joku aktiivikaiutin tai kulmamonitori kyllä toimii.

Einherjar
14.05.2011 02:48:16

Rolandissa näytti olevan joku aux-input. Sieltä voi saada Gt-6:n vähän terveemmän kuuloisesti ulos.

"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Alienseedx6x
14.05.2011 08:41:40

Jeah! Tämä riitti taas hetkeksi. Kiitoksia kovasti.

Alienseedx6x
15.05.2011 08:04:14

Eipä tuo bossi antanut minkäänlaista järkevää soundia tuon rolandin läpi?? Kävin hakemassa Fenderin frontman 25reverbin. Musafasussa joku outlet ja kyseinen vahvari maksoi 99e. Nyt kuulostaa kaikki miltä pitää ja kerrostaloonkin tuo kyseinen vahvari on ihan omiaan. Syttyy todella alhaisilla volyymeillä ja soundit on tosiaan huippuluokkaa! Käykää hakemassa omanne pois ennen kuin loppuu. Luulin pitkään nauhoitellessani että microcube on Se vahvistin mutta niinpä tuo Fenkku sitten vei luulot pois!

Muovinen
25.05.2011 10:32:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuon Bossin voi tyrkätä suoraankin koneeseen/äänikorttiin kiinni, mutta tietysti mikitetty soundi on aina mikitetty soundi. Itellä oli tuo GT-6 joitain vuosia sitten ja paljon sitä tuli demoäänityksissä käytettyä, mutta koskaan ei soundi ollut ihan kohdallaan. Nyt kun jälkeenpäin kuuntelee, niin soundissa on monesti semmonen limitterisärömäinen luonne.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti