Muusikoiden.net
08.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hammerfall DSP 9652 / RCA DIGITAL / SPDIF kysymys / ongelma..
1
Loopis
11.04.2011 14:40:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens,

eli mulla on Hammerfall DSP 9652 äänikortti. Mulla ei ole tällä hetkellä varaa ostaa siihen ADDA muunninta että sais demotetua biisejä jne. mutta mulla on semmonen liitin sinne taakse josta lähtee kaksi RCA Digital linjaa. Toinen noista linjoista on OUT ja siitä sain ihan normi RCA piuhalla vedettyä aktiivikaiuttimien "coaxial" liitäntään ja toimii. Mutta sitten mulla on on tommonen Behkun Vamp ja sielä takana on taas rca tyylinen SPDIF liitin. Onko mitenkään mahdollista saada tuosta Vampin SPDIF liittimestä vedettyä tuonne DSP:n taakse piuhan siihen RCA Digital sisäänmenoon et sais Vampilla demotettua biisejä.. ?

ReBeat
11.04.2011 14:48:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kyllä se siitä lähtis toimimaan.

Loopis
11.04.2011 20:17:37

ReBeat: Joo, kyllä se siitä lähtis toimimaan.

Siihen ei ilmeisesti toimi sitten "normi" RCA koska en sillä saanut toimimaan vaikka noi kaiuttimet sain sellaisella toimimaan... eli tarvii ilmeisesti ostaa joku SPDIF piuha siihen tarkoitukseen... kö?

Pauli Lappalainen
11.04.2011 20:21:52 (muokattu 11.04.2011 20:23:37)

Loopis: Siihen ei ilmeisesti toimi sitten "normi" RCA koska en sillä saanut toimimaan vaikka noi kaiuttimet sain sellaisella toimimaan... eli tarvii ilmeisesti ostaa joku SPDIF piuha siihen tarkoitukseen... kö?

Kyllähän sen pitäisi lyhyelä matkalla toimia melkein millä vaan ehjällä piuhalla.
Tietenkin olisi hyvä olla oikeansorttista 75 ohm koaksiaalia.
Oikea inputti valittuna ohjelmasta?

Toimiiko Vamp kytkettynä suoraan kailottimeen?

Loopis
11.04.2011 20:28:29

Pauli Lappalainen: Kyllähän sen pitäisi lyhyelä matkalla toimia melkein millä vaan ehjällä piuhalla.
Tietenkin olisi hyvä olla oikeansorttista 75 ohm koaksiaalia.
Oikea inputti valittuna ohjelmasta?

Toimiiko Vamp kytkettynä suoraan kailottimeen?

SPDIF IN kohdassa on valittuna COAXIAL. Vai pitäiskö se olla INTERNAL... ? Ei ainakaan ADAT1 :)

Sotahippi
17.04.2011 19:52:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tunne kyseistä korttia, mutta arvaan tuon tarkoittavan sitä digin tahdistusta. Haluat sen olevan coaxial, jotta Hammerfall tahdistuu V-Ampin mukaan eikä tule rätinöitä.
Kannattaa varmuudeksi hommata ihan S/PDIF-piuha.

Close the iris!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti