Muusikoiden.net
04.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Reaper ja mp3 tiedostot
1
Andy--85
07.03.2011 21:03:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ongelma on se että nauhoitetut jutut, kuinka saan ne muutettua mp3:ksi? Kaikki media mitä olen nauhoittanut ja mikä on tonne REAPER Mediaan mennyt, niin kaikki näkyy ja on siellä vaan yksi raitaisina? kaikki raidat näkyy siellä siis erikseen. Kuinka saan esim. biisin minkä olen nauhoittanut ja voin kaikki raidat kuunnella yhtä aikaa mitä olen päälleikkäin nauhoittanutkin? Niin kuin ohjelmassa itsessä tottakai pystyy.

Vai onko tässä nyt joku toinen systeemi miten nämä pitäisi mp3 tiedostoiksi muuttaa.
Ihmettelen vaan että vaikka 4 raidan joku melodia tai riffi, niin reaperin mediassa sitten näyttää koko paketin raita kerrallaan? Apu olisi tarpeen? Kiitos jo etukäteen.

Antti1
07.03.2011 21:05:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloittelijaketju on ylempänä ja tietokonepuolella olisi vielä osuvampi osasto.

Mene vasemmasta yläkulmasta valikon kautta render-kohtaan ja klikkaa hiirellä. Sieltä löytyy kaikki vaihtoehdot, jota Reaperilla on tarjota. Jos sieltä ei löydy jotain haluamaasi, niin täytyy käyttää vähän enempi erillisiä codeceja, tai erillistä softaa.

Listen motherfucker you're about to pay your dues!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti