Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Metallibiisin editointi ja miksaus
1 2
ganesha
26.01.2011 10:04:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaskanpoika: Tätä kyllä tulee aina ihmeteltyä miten samplejen käyttöä pidetään aina niin huonona tai vääränä asiana. Minusta tuovat vaan lisää mahdollisuuksia soundin suhteen.
 
Trigatut rumpusämplet puolustavat paikkaansa silloin kun äänitystila ei ole kovin kummoinen, mutta haluaa silti edes siedettävän kuuloiset kannut. Olen kuullut yllättävän hyviäkin vääntöjä trigatuilla soundeilla - tosin vielä useammin olen kuullut täysin hengettömiä rumpuja joissa on korvattu järjestelmällisesti kaikki muut paitsi pellit sämpleillä.
 
Hyvä renki, mutta huono isäntä.
 
viina. hanuri. ja naiset.
Jaskanpoika
26.01.2011 12:48:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: Trigatut rumpusämplet puolustavat paikkaansa silloin kun äänitystila ei ole kovin kummoinen, mutta haluaa silti edes siedettävän kuuloiset kannut. Olen kuullut yllättävän hyviäkin vääntöjä trigatuilla soundeilla - tosin vielä useammin olen kuullut täysin hengettömiä rumpuja joissa on korvattu järjestelmällisesti kaikki muut paitsi pellit sämpleillä.
 
Hyvä renki, mutta huono isäntä.

 
Muistaa vain sen, että sampleja ei ole pakko ottaa mistään sähkörumpumoduulista. Vaan voi myös käyttää oikeista kannuista huippukamoilla äänitettyjä multisamplejä. Slate Digitalin Trigger on kyllä mahtava plugari. Ottaa esim. virvelin mikkikanavasta hienosti kaikki ghost notetkin.
 
¯ (°_o)/¯
tepeh
26.01.2011 16:12:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

theguru_: Myöhässä? :D
Vitosenkin bassari tonen ois saanu luultavasti eq:lla saman tyyppiseksi, mutta jos tälläiseen triggaukseen on haluava, niin mikä jottei...

 
Katos en huomannutkaan. Ohom...
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «