Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eetu pakkanen HUIJARIVAROITUS
1 2 3 4 511 12 13 14 15
passe
25.06.2010 01:20:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdottaisin, että kaikki kyseisen Hidalgon kanssa tavalla tai toisella tekemisissä olleet ottaisivat yhteyttä viranomaisiin. Mitä useampi ilmoitus, sen korkeampi kynnys olla puuttumatta asiaan.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
AnttiR
25.06.2010 14:32:26 (muokattu 25.06.2010 15:03:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Itselläni ei ole keskustelussa mainitun henkilön kanssa mitään tekemistä, mutta kohdalleni kävi reilu pari vuotta sitten ikävä huijaustapaus muusikoiden netin kautta. Myöhemmin poliisitutkimuksissa selvisi että sama kaveri oli huijannut useampia henkilöitä samaan tyyliin.
 
Kehoitan siis ottamaan rohkeasti poliisiin yhteyttä jos teitä on huijattu kaupoissa tai on syytä epäillä huijausyritystä. Melko usein on kyse taparikollisista.
 
-a-
 
Mebrick
27.06.2010 23:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nrosta 0465857115 vastattiin mun Devin -ostoilmoitukseen. Kuulemma kaikki etsimäni levyt löytyy häneltä. En taida jaksaa vaivautua edes vastaamaan...
 
BubbleBob
28.06.2010 00:49:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis mitä useampi ilmoitus, sen matalampi kynnys viranomaisilla on puuttua asiaan.
 
Tuntuu kyllä olevan Viimeisten Päivien -hyperaktiivisuus menossa.
 
Tiilet ja Muurit - Sanat ja Lauseet.
Aamuhaamu
30.06.2010 15:46:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Ehdottaisin, että kaikki kyseisen Hidalgon kanssa tavalla tai toisella tekemisissä olleet ottaisivat yhteyttä viranomaisiin. Mitä useampi ilmoitus, sen korkeampi kynnys olla puuttumatta asiaan.
 
Sähköinen rikosilmoitus. Check.
 
http://poliisi.fi/poliisi/home.nsf/ … es/99229D0AF359133DC2256B98004305DA
 
Ei mene montaa minuuttia tehdessä, kaikki sinne hopihopi.
 
Numerosta 0465857115 kaupitteli Duncan Designed Detonatoria meikäläiselle viime viikolla ja maksoin kun ei ole aiemmin ollut mitään ongelmia noitten rahat tilille-paketti postiin -juttujen kanssa.
 
NOPEUS ON AINUT HEIKKOUTENI XD
dixi19
30.06.2010 22:46:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aamuhaamu: Sähköinen rikosilmoitus. Check.
 
http://poliisi.fi/poliisi/home.nsf/ … es/99229D0AF359133DC2256B98004305DA
 
Ei mene montaa minuuttia tehdessä, kaikki sinne hopihopi.

 
Ilmoitinpa itsekin. Oli meinaan äsken myymässä lippuja Puistobluesiin :)
 
anomus.com
FrozenMelody
01.07.2010 16:19:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellekkin yritti tuputtaa Ibanezin rga 121, muistin heti että joku "pakkanen" oli näitä huijauksia tehnyt. Pokkaa vielä jatkaa samalla nimellä, eikait siinä jos ****-.- COPYEDIT: EN V*** OSTA!
 
samantien
01.07.2010 17:35:40 (muokattu 01.07.2010 17:58:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eetulla on uusi numero: 0417825559. Presonuksen Firepodia kaupitteli noin 2 minuuttia ilmoituksen jättämisen jälkeen. Perinteiset löpinät Kilpisjärvellä asumisesta jne. Rahat olis pitäny maksaa puoleksi etukäteen tilille.
 
No eipä tässä... Mitäs ite?
Umas
05.07.2010 09:39:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yrittipä kaupata mulle kaoss pad, onneksi tuli mieleen googlettaa.
 
Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related
Hokkane
07.07.2010 16:14:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle yritti kaupata Korgin N364, mutta kuten juuri tuossa yläpuolella mainittu, onneksi googletin ja löysin tämän topikin.
 
kissakissala
08.07.2010 17:28:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aiajai, menin lankaan, mulla oli ilmoitus sähkiksen tallasta ja maksoin 40 € jonka jälkeen en saanut myyjää kiinni, hooh rikosilmoituksen tekoon siis heti huomenissa..
 
http://www.myspace.com/therorschachsgarage
HateHalon
10.07.2010 09:46:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telescope: http://i49.tinypic.com/29wk75l.jpg
 
Mistä tiedät että kyseessä sama heppu? tuolla facebookissa noita oli 4 Eetu Pakkanen -nimellä olevaa heppua ja onko se oikeasti hänen nimensäkään. Vai onko mennyt ottamaan yhteyttä ihan ilman prepaidia ensimmäiset huijauksensa?
 
www.myspace.com/hatenstudio
juikkipuikki
10.07.2010 14:16:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon täs tc-electronicin g-systemiä ostamas.
 
Tuli tos aamul maili:
 
eetu pakkanen
-> minä
_
tarkemmat tiedot 9.08 (5 tuntia sitten)
_
kyseien tarjoalla uudenveroisen
tee trajous postikuluineen
 
-eetu-

 
Vastasin et pistetään 1100e ja postit mulle. Pistä matkahuollol tulee ja se bussiennakko.
 
Eetu vastas:
 
ok maksa puolet tilille 142835-120072 eetu pakkanen ja laita osoite niin maksat toisen puolen kun on perilää.
 
-eetu-

 
Joo salee. Onneks toi Neponen googlas ton häiskän. Silti en mä mitään ennakkoon ois maksanutkaan.
 
Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :)
juikkipuikki
10.07.2010 14:18:03 (muokattu 10.07.2010 14:18:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli lisää:
 
eetu pakkanen
-> minä
_
tarkemmat tiedot 14.18 (1 minuuttia sitten)
_
sopikosiko sinulle että siirrät etumaksuksi 100e ja laitan postiennkoksi 1000e?
miltäs tämä kuulostaisi?
 
Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :)
AnttiR
10.07.2010 14:49:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5 min ostoilmoituksen laittamisen jälkeen kaveri alkoi kaupata jotain tuotetta. Aktiivinen on tyyppi tällä hetkellä.
 
miikapel
10.07.2010 16:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moi
minulla samainen kaveri tekemässä kauppaa korg elektribestä. ja vaatii rahoja etu käteen.
vastaisuuden varalle ota talteen vastaanotetusta mailista meta data. eli avaa posti ja options, valikosta tai jos sulla on outlook niin osasta tags. jossa laatikko internet headers laatikossa on paljon tekstiä valitse se ja kopioi.
sitten seuraavaan osotteeseen: http://www.ip-adress.com/trace_email/#result, jossa vastaava laatikko, ja alla nappi trace imail. ko. kaveri asuu paimiossa ja esiintyy facebookissa usealla naamalla, ja sikari suussa.
ps. nyt tarjoaa etu maksua, eli osaria!!! jippii jos seuraava sana yhdistelmä antaa ajatuksen mitä vois tehdä haulikko, pesäpallomaila ja ovenkarmi, plus pari reikää seinässä.
 
miikapel
10.07.2010 17:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnttiR: Moi!
 
Itselläni ei ole keskustelussa mainitun henkilön kanssa mitään tekemistä, mutta kohdalleni kävi reilu pari vuotta sitten ikävä huijaustapaus muusikoiden netin kautta. Myöhemmin poliisitutkimuksissa selvisi että sama kaveri oli huijannut useampia henkilöitä samaan tyyliin.
 
Kehoitan siis ottamaan rohkeasti poliisiin yhteyttä jos teitä on huijattu kaupoissa tai on syytä epäillä huijausyritystä. Melko usein on kyse taparikollisista.
 
-a-

 
moi
minulla samainen kaveri tekemässä kauppaa korg elektribestä. ja vaatii rahoja etu käteen. vastaisuuden varalle ota talteen vastaanotetusta mailista meta data. eli vaa posti ja options, valikosta tai jos sulla on outlook niin osasta tags. jossa laatikko internet headers laatikossa on paljon tekstiä valitse se ja kopioi. sitten seuraavaan osotteeseen: http://www.ip-adress.com/trace_email/#result, jossa vastaava laatikko, ja alla nappi trace imail. ko. kaveri asuu paimiossa ja esiintyy facebookissa usealla nimellä.
 
miikapel
10.07.2010 17:01:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ergoroth: Nrosta 0465857115 vastattiin mun Devin -ostoilmoitukseen. Kuulemma kaikki etsimäni levyt löytyy häneltä. En taida jaksaa vaivautua edes vastaamaan...
 
moi
minulla samainen kaveri tekemässä kauppaa korg elektribestä. ja vaatii rahoja etu käteen. vastaisuuden varalle ota talteen vastaanotetusta mailista meta data. eli vaa posti ja options, valikosta tai jos sulla on outlook niin osasta tags. jossa laatikko internet headers laatikossa on paljon tekstiä valitse se ja kopioi. sitten seuraavaan osotteeseen: http://www.ip-adress.com/trace_email/#result, jossa vastaava laatikko, ja alla nappi trace imail. ko. kaveri asuu paimiossa ja esiintyy facebookissa usealla nimellä.
 
miikapel
10.07.2010 17:01:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BubbleBob: Siis mitä useampi ilmoitus, sen matalampi kynnys viranomaisilla on puuttua asiaan.
 
Tuntuu kyllä olevan Viimeisten Päivien -hyperaktiivisuus menossa.

 
moi
minulla samainen kaveri tekemässä kauppaa korg elektribestä. ja vaatii rahoja etu käteen. vastaisuuden varalle ota talteen vastaanotetusta mailista meta data. eli vaa posti ja options, valikosta tai jos sulla on outlook niin osasta tags. jossa laatikko internet headers laatikossa on paljon tekstiä valitse se ja kopioi. sitten seuraavaan osotteeseen: http://www.ip-adress.com/trace_email/#result, jossa vastaava laatikko, ja alla nappi trace imail. ko. kaveri asuu paimiossa ja esiintyy facebookissa usealla nimellä.
 
miikapel
10.07.2010 17:02:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juikkipuikki: Oon täs tc-electronicin g-systemiä ostamas.
 
Tuli tos aamul maili:
 

 
Vastasin et pistetään 1100e ja postit mulle. Pistä matkahuollol tulee ja se bussiennakko.
 
Eetu vastas:
 

 
Joo salee. Onneks toi Neponen googlas ton häiskän. Silti en mä mitään ennakkoon ois maksanutkaan.

 
moi
minulla samainen kaveri tekemässä kauppaa korg elektribestä. ja vaatii rahoja etu käteen. vastaisuuden varalle ota talteen vastaanotetusta mailista meta data. eli vaa posti ja options, valikosta tai jos sulla on outlook niin osasta tags. jossa laatikko internet headers laatikossa on paljon tekstiä valitse se ja kopioi. sitten seuraavaan osotteeseen: http://www.ip-adress.com/trace_email/#result, jossa vastaava laatikko, ja alla nappi trace imail. ko. kaveri asuu paimiossa ja esiintyy facebookissa usealla nimellä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «