Muusikoiden.net
07.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Macbook pro ja Line6 gearbox silver plug in toneport DI-S ääni
1
Aksunski
24.04.2010 15:25:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys!

Olen ostanut maccia varten line6 gearbox sliver plug in toneport DI-S laitteen, jonka olisi tarkoitus olla kitara vhvistimen korvaaja muta ongelmana on, että en saa kitaran ääntä kuulumaan kannettavan omista kaijuttimista. Ei pitäisi olla USB ongelmaa koska laitteessa palaa vihreä valo ja gearbox ohjelmassa olevat mittaristot ilmoittavat että ääntä pitäisi tull tietokoneeseen. Olen yrittänyt asentaa ajureita uudestaan mutta ei ole auttanut. Olen myös asetuksista yrittänyt vaihtaa niin, että olen valinnut toneport DI-S:n laitteeksi joka vastaanottaa ääntä ja tietokoneen kaijuttimet niin että ne puhaltavat äänen ulos. Pitääkö minun todella mennä ostamaan kuulokkeisiin adapteri jonka avulla saan ne liitettyä tuohon itse laitteeseen? kiitoksia vastauksista etukäteen!

Eli tietokoneena toimii macbook pro snow leopard 10.6.3 ja käytössä siis toneport DI-S ja nämä on yhdistetty USB kaapelilla.

vai mikä se oli?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti