Muusikoiden.net
09.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: helppokäyttöistä rumpusoftaa demotteluun
1
masterhat
12.04.2010 23:52:23 (muokattu 13.04.2010 00:07:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, rumpusoftista on topicceja, mutta avataan uus.

ite oon tehny musaa reason+cubase combolla jo kohta 10 vuotta, mut akustiselle kitararokille taustojen teko reasonilla on liian työlästä kun, joskus on sitten tarkoitus iskeä ihan oikeat kannut biiseihin.

nyt hakusessa olisi joku rumpusofta, jolla vois helposti lätkiä valmiiksi hyvänkuulosia komppeja kunnon copypaste meiningillä, niin että fillejäkin voisi vain lätkiä ilman että tarvii iskuiskulta käydä klikkailemaan + muuttelemaan dynamiikkoja jne. myös bongoloopit vastaavat iso+

eli teen paljon konemusaa, ja pidän reasonista kovasti, mutta softalla on kovin vaikea/työläs tehdä tollaseen akustic/oasis/u2 meininkiin helposti sopivia kannuja.

tietysti jos joku osaa jotain hyviä samplekirjastoja reasonille vinkata, niin kovin kiitollinen olisin myös tästä

http://www.myspace.com/proximacentaur

tollasta menoa frendin kanssa demoteltiin, tuo on ihan vain akkari + laulu. nyt ollaan kämpillä jo kaavailtu percussioita tai jopa oikeita rumpuja biiseihi. sekä tietty pianoa ja bassoa.

mikä olisi tähän tarkoitukseen hyvä ja helppokäyttöinen rumpusofta. Eikä mielellään mitään yli 500€ maksavaa.

E: tai no varmaan parhaita olis just samplekirjastot/packit, jois olis paljon komppeja hyvillä soundeilla. dr.rexille tai sit ihan waw-muodossa, mut mielummin dr.rexille

''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Zammy
13.04.2010 08:19:20

http://www.toontrack.com/products.asp?item=7

Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
hape
13.04.2010 09:27:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AD on myös hyvä, kandee ladata demo ja kokeilla. Sillä demollakin tekee jo vaikka mitä jos pärjää yhellä pellillä ja ilman tomeja :D

http://www.xlnaudio.com/?page=products&p_page=addictivedrums

Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
masterhat
13.04.2010 10:03:44 (muokattu 13.04.2010 10:05:29)

hape: AD on myös hyvä, kandee ladata demo ja kokeilla. Sillä demollakin tekee jo vaikka mitä jos pärjää yhellä pellillä ja ilman tomeja :D

http://www.xlnaudio.com/?page=products&p_page=addictivedrums

no pärjää:D

E: vaikka kyllä tuo AD:kin soundas muuten oikein riittävältä. pitääkin kokeilla eka tuolal demolla

joo, toi ez vaikutti sopivan reikäpäähän meiningiltä ja näytti nimensämukaisesti iiziltä. onkos toi plugari vi hä?

se tietysti puoltaa samplekirjastojen ääntä, jotta voisi käyttää reasonia ja cubasea samaanaikaan, niin ihana rewire combo kuin tu onkin

jos joku osaa vielä jotain hyviä samplekirjastoja kertoa ala perus pop&roco + percussioita niin oon very grateful

Zammy
13.04.2010 10:08:48

Ezdrummer toimii standalonena tai plugarina, joten kyllähän tuota Cubasessa käyttelee Reasonin kaverina.

Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
masterhat
13.04.2010 10:29:36

no ad:n demon loudasin ja koht alkaa varmaan kysymystulva tänne. saakos tohon muuten mitään d'n'd/jungle -packei?

Kalmo
13.04.2010 10:33:53

masterhat: no ad:n demon loudasin ja koht alkaa varmaan kysymystulva tänne. saakos tohon muuten mitään d'n'd/jungle -packei?

Katso sieltä XNL-Audion sivuilta, mitä siihen saa. Pääosinhan nuo AD:n soundít ovat
aika luonnollisia, joten itse modaamalla niitä voi vääntää vaikka mihin suuntaan, ihan kuin olisi äänittänyt oikeita rumpuja.

Itse olen AD:hen tosi tyytyväinen.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
masterhat
13.04.2010 10:55:42 (muokattu 13.04.2010 11:15:42)

no niin, mites saan noita rumpuja pistettyy tohon sekvensseriin (cubaseen)

tuo on auki plugarina tossa, ja biittiä kuuluu, nyt tarvii saada ne enää sekvensseriin. perus juttuja, mut oon aina nauhotannu cubasel vain live instrumenttei ja kone puolen duunan rewiren kautta, ni vähä hakuses nyt nää...

EDIT: eiku joon. midi raita ja sinne vaa pudottelee noit komppei. osasinpas

Kalmo
13.04.2010 15:28:16 (muokattu 13.04.2010 15:34:38)

Poistin. Turha viesti.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti