Muusikoiden.net
11.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran äänittys ongelma
1
Sumppi95
14.03.2010 00:01:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen Nyt äänitellyt kitaracovereita n. vuoden siten, että kytken vahvistiemen headphonesista johdon tietokoneen äänikortin line in:iin ja olen saanut ihan suhteellisen hyvää soundia irti mutta, kun vertaan tietokoneen kaiuttimesta tulevaa ääntä vahvistimen kaiuttimen ääneen, ne kuulosta aivan erilaiselta, vaikka tottakai se on luonnollista, että eri kaiuttimista kuuluu erilainen ääni, mutta millä keinolla pystyisi äänittämään kitaran vahvistinta, niin että ääni ei muuntuisi niin paljon. Millä äänitys keinolla saisi luonnollisimman äänen? Olisin kiitollinen, jos saisin vastauksia.

Eukka
14.03.2010 04:00:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äänityksen AÖ ja tuplawee:

1) Äänikortti & Etuaste
2) Mikromafouni & mikrofonin sijoittelu

Linjasoundilla saat vain linjasoundia.

Akatax for you!
molder
14.03.2010 11:46:58 (muokattu 14.03.2010 11:59:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sumppi95: mutta millä keinolla pystyisi äänittämään kitaran vahvistinta, niin että ääni ei muuntuisi niin paljon.Millä äänitys keinolla saisi luonnollisimman äänen? Olisin kiitollinen, jos saisin vastauksia.

Olen äänitellyt eritasoisia demo/studio-äänityksiä ja kotiäänityksiä 20 vuotta. Mietin vieläkin ihan samaa asiaa.

"The SOUND of VOLUME"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti