Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monitorikontrollerit?
1
Mikael
01.02.2010 08:23:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs kontrollereita ihmiset täällä käyttää ja millaisia kokemuksia niistä?

Mun pitäis hankkia pajalle kuunteluiden järjestämistä varten joku laite jossa olis vähintään kolme sisäänmenoa ja kolme ulostuloa. Räkkilaite olis kivempi kuin desktop-mallinen. Tällä hetkellä vaihtoehtoina lähinnä Presonuksen Central Station ja Coleman Audion M3PH. Mackien Big Knob olis periaatteessa ominaisuuksiensa puolesta passeli mut siitä on vaan pöytämalli.

Ennen ei ollut mitään - nyt on.
rokenroll
02.02.2010 18:33:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pöytämalli on tämäkin mutta oon kyllä tykänny. SPL:n MTC 2381. Monipuoliset liitännät ja yhtä muusikkoa äänitettäessä täydellinen vehje kun voi säätää yhdellä potikalla miksauksen ja muusikon kuuntelun välistä balanssia. Mukavan isot namikat (esim. presonukseen verrattuna). 4 lähdettä sisään ja 3 ulos. Monotukset ja dimmit ja talkbäkit on ja kaikki. XLR-ulostulot monitoreille. Vertailukohtia mulla ei oo mutta en oo kaivannutkaan. =)

3-4 vuotta on meillä ollu ja kerran siitä piti joku yks komponentti vaihtaa, kondensaattori tai joku muu osa josta en mitään ymmärrä. Hintaa näkyis olevan n.700€ eli vähän enemmän kuin presonuksessa.

Mut joo, ei tää räkkiin mahdu...

hape
02.02.2010 20:17:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullon M-Patch 2. Epäilyttävästä merkistä ja halvasta hinnasta huolimatta oon siihen varsin tyytyväinen. Kanavabalanssiki on suht kohdallaan jopa ihan hiljasella, vaikka oon kyllä muilta laitteen omistajilta kuullu että ei olis. Ilmeisesti yksilöiden välisiä eroja siis. Mutta kyllä mäkin ajattelin tuon jossain vaiheessa vaihtaa johki vähän hi-techimpään. Tai sitte teen ite :D

Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
kmoas
08.02.2010 15:24:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillon Central Station räkissä ja remote tiskillä. Toimii moitteetta. Iso plussa (meillä / Mac + PT LE -ympäristössä) on, että siinä on yllättävän kelvollinen D/A itsessään. Tarkoittaa, että Mäkisestä saa toslinkillä s/pdif-signaalin suoraan vehkeeseen. Tällöin ei tarvitse voimistella Digidesignin Core Audion ongelmien kanssa, vaan jos esim. haluaa kuunnella iTunesista referenssiä (tai YouTubesta...) kun Protari on auki, painaa vaan namiskukkelista "digital in" ja sillä siisti. Siis tarvitsematta edes yrittää kuljettaa signaalia ulos Digin raudan läpi. Tohon saa 3 kaiutinparia. Hyvä asia on myös tasomittarit - on kiva kun ledit vilkkuu.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti