Muusikoiden.net
02.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monitorikontrolleri
1
TuukkaN
14.12.2009 08:26:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on sellainen tilanne että olen päivittämässä interfacea ja apua kaivattaisiin. Nyt mulla on kotona käytössä Presonuksen Firebox jonka main outtiin olen lykännyt monitorit. Etupaneelista löytyy luurilähtö ja volumet molemmille. Treeniksellä eli nauhoitustiloissa käytössä on firewire-mikseri ja 4-kanavainen kuulokevahvistin joiden kautta onnistuu kaikki tarpeelliset kuuntelulähdöt.

Nyt olen siis ajatellut hankkia tuon RME Fireface 400:n ja kaipaisin suosituksia siitä, että mikä palikka tuohon firefacen ja monitorien väliin kannattaisi laittaa. Monitorilähtöjä tarvitsen tällä hetkellä yhden stereolähden, tulevaisuudessa ehkä kaksi. Lisäksi talkback-ominaisuus ja yksi luurilähtö tätä kautta olisi ihan hyvä olla olemassa.

Eli olisiko jonkunlainen monitorikontrolleri passeli ratkaisu ja mitä sellaista suositellaan? Esim. big knob tulee mieleen mutta löytyykö näitä järkeviä räkkiratkaisuja? Jonkun verran siirreltävää setuppia olen tässä kuitenkin kasaamassa niin sinäänsä olisi hyvä jos kaikki palikat kulkisi pienessä räkissä mukana.

Mitään budjettia en tähän laita vaan kaikki ehdotukset huomioidaan.

-
hape
14.12.2009 08:31:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Fireface 800:n perässä M-Patch 2. Käytän sitä ilman sähköjä, virtaahan siinä tarvii vaan se kuulokevahvistin ja ledit. Hyvin on toiminu, ei valittamista.

http://www.thomann.de/fi/sm_pro_audio_mpatch_2.htm

Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
jurpontor
14.12.2009 11:56:18

hape: Mulla on Fireface 800:n perässä M-Patch 2. Käytän sitä ilman sähköjä, virtaahan siinä tarvii vaan se kuulokevahvistin ja ledit. Hyvin on toiminu, ei valittamista.

http://www.thomann.de/fi/sm_pro_audio_mpatch_2.htm

Ääni tälle. Kerrankin hyvä ja halpa samassa paketissa.

"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
lion
28.12.2009 10:56:52

jurpontor: Ääni tälle. Kerrankin hyvä ja halpa samassa paketissa.

Hyvästä en niinkään sanoisi, mutta halpa se on. Ongelmana tässä on eniten nappien meneminen nopeasti epäkuntoon ja potikan huono laatu. Esimerkiksi pienillä volumeilla kuunneltuna kanavabalanssi heittää ja potikka myös alkaa rahisemaan helposti. Itsellä suunnitelmissa potikan vaihto askelvaimentimeen jossain vaiheessa.

- Li'oN

migi666
30.12.2009 11:10:24

Mackien Big Knob on osoittautunut varsin hyväksi! Suosittelen todella!

Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli.
Lenoldinho
30.12.2009 11:17:51

Samsonin C-Control on kanssa hyvä ja ei ihan hirveän hintainenkaan, Thomannilla pikkusen alle sata rahaa
G-Zus
30.12.2009 20:35:19

Täältäkin möreä ääni tuolle Mackien Big Knobille. Taipuu monenmoisiin konfiguraatioihin.

Kaiken kivan lisäksi siitä löytyy jopa RIAA-etuaste vinyylisoitinta varten.

Winston Churchill: I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti