Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Lion Audio
1
hulivili
08.10.2009 21:58:02 (muokattu 09.10.2009 23:34:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö kokemuksia kyseisen lafkan modaamista Digi 002 ja 003 räkeistä?
Onko saundi oikeesti parantunut?
Netistä löytyy tosi ylistävää palautetta, mutta myös sellaista että modaus ei ole tuonut mitään merkittävää lisää.
Ja sokkokuuntelussa ei ole välttämättä tiedetty onko kyseessä modatulla pelillä äänitetty vai ihan sillä originaalilla..
Lähipiirissänikin on kovasti hyvää kerrottu ja sen uskonkin täysin todeksi, mutta haluan vielä tietää kokemuksia lisää, koska sellainen on hankintalistalla...

Timo
j-o-n-e
08.10.2009 22:21:30

Olin joskus viittä vaille valmis lähettämään 002 Räkkini Black Lion Audiolle, mut sain Focusriten 428:sta AD-kortilla killeri-tarjouksen ja modaus jäi. Jälkeenpäin ajateltuna oon kiitelly itseäni tästä, veikkaan että 002 "vanhenee" aikasemmin kun luovun Focusritestä. Mut olis tosi mielenkiintosta kuulla ihan omin korvin, miten toi BLA -käsittely vaikuttaa..

"I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff."
jyrko
09.10.2009 17:09:50

Tein pari vuotta sitten "Tweak head" modin 002:seen. Laite on tominut modauksen jälkeen moitteettomastii. Ylistäville arvioilla on katetta, suosittelen!

kmoas
09.10.2009 17:40:41

Tein samaten 003 :selle. Vastaus että kannattaako riippuu mun mielestä kovasti siitä, haluaako investoida (hyvään) word clockiin ja tarviiko johonkin niitä vehkeen omia etusia. Anyway, jos vertaa alkuperäiseen sellaisenaan, Tweak Head modattu vehje kuullostaa olennaisesti paremmalta (Signature varmaan vielä enemmän niin; sitä ei ollut vielä tarjolla kun modasin omani). Kyseessä ei siis ole mikaan huijaus tai joku psykosomaattinen pelleily. Mutta jos vertaakin alkuperäiseen, jota on kellottanut (vaikkapa) Big Benillä, ero on pieni. Eli hyvällä ulkoisella laatukellottamisella päästään (vaan toki mun mielestä jälleen) jo pitkälle samaan - sanakello on parasta tossa modissa, mutta hyviä kelloja saa muualtakin (tai kellottaa jostakin laadukkaasta konvertterista, jos sellanen sattuu olemaan). Etuset tosin muuttuvat modauksessa hieman vähemmän käyttökelvottomiksi kyllä, mutta sillä taas ei ole väliä jos niitä ei kumminkaan käytä. Voi olla, että jos itse nyt alkaisin miettiä miten parannella LE-rautaa puhtaalta pöydältä, hommaisin vaikkapa Rosettan ja sillä siten laakista eri tasolle konversion kumpaankin suuntaan. Ton Chicagon lafkan palvelutaso ja muu toiminta on maineensa veroista. Vinkki: Jos lähetät modattavaksi, muista tehdä ennen postittamista tulli-ilmoitus siitä, mitä lähetät. Muuten tulee hankaluuksia paluupostin saapuessa selvittää, että vehje ei todellakaan ole ostettu USA:sta vaan se on vain käynyt siellä korjattavana.

hulivili
09.10.2009 23:30:40

Hmm, mielenkiintoista! Kiitos tähän mennessä vastanneille.

gatehill
10.10.2009 00:25:48

GS forumilla luin jossain vaiheessa että joku heppu alkais tehdä noita BLA modauksia euroopassa mutta nyt en kyllä näin hätäiseen löydä mitään tietoa siitä... Ihan vaan tiedoksi.

Onko kiire vai tehdäänkö tietokoneella?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti