Muusikoiden.net
03.12.2016

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minkähän hintaisia laitteita nämä ovat?
1
Hoo-Pee
25.09.2009 18:43:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisiko joku heittää edes jonkinlaista arviota, että kuinka arvokkaita nämä seuraavat laitteet ovat (käytettyinä):

-Alesis quadraverb-efektilaite

-2kpl EV s 1202-passiivikaiuttimet, 300w

-carver model pm-15 vahvistin

-mackie micro series 1202-mikseri (räkkimalli), 12 kanavaa

+hard case-räkkilaatikko, jossa kaikki nämä ovat (paitsi kaapit tietysti..)

Kaikki laitteet on varmaan jostaan 80-90-luvuilta, eli todella vanhoja, mutta toimii kuitenkin (paitsi mikseri, joka rupesi yhden ukkosella vedetyn keikan jälkeen poksahtelemaan silloin tällöin, varmaankin joku virtaongelma siis..)

kivi
25.09.2009 18:52:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoo-Pee: Osaisiko joku heittää edes jonkinlaista arviota, että kuinka arvokkaita nämä seuraavat laitteet ovat (käytettyinä

Ikävä sanoa, mutta eivät kovin arvokkaita. Koko setti lienee parhaassakin tapauksessa muutaman satasen luokkaa, ei kovin monen.

Suosittelen ottamaan yhteyttä www.audiodivari.com ja kysymään tarjousta sieltä. Yleensä hinta on ollut niin hyvä kuin voi saada, koskaan ei ole huijattu.

"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Hoo-Pee
26.09.2009 13:11:25

Joo, näin vähän ajattelinkin. Piti vaan varmistaa kun itsellä ei ole melkein minkäänlaista käsitystä noista. Täytyypä kysäistä audiodivarista vielä!

jurpontor
26.09.2009 20:12:43 (muokattu 26.09.2009 20:13:50)

Wanhasta "kunnon" Quadraverbistä täten tarjottu 30 euroa. Pistä viestiä jos tuolla lähtee.

edit: Niin ja kivi on ihan oikeassa. Soita Audiodivariin, siellä tiedetään katuhinnat. Panda ja Dannu ovat näissä jutuissa ajan hermolla. Siitä propsit heille, nimim. vakiokävijä.

"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
Hoo-Pee
28.09.2009 19:59:11 (muokattu 28.09.2009 23:25:15)

Mieluiten myisin kaikki samalla, kun ne on samassa räkissäkin (voi olla muuten aika vaikea päästä eroon näistä). Ja pari kaveria on kyllä jo EHKÄ ostamassa, riippuen pyytämästäni hinnasta...

Lähinnä kiinnostaisi vahvistimen ja kaappien hinnat, en löytänyt googlettamalla kovin hyvin (audiodivarissakin käännytettiin netin puoleen). Jossaan oli jotaan että 350 dollaria (ilmeisesti samanlaisista) kaapeista ja 375 dollaria tästä kyseisestä vahvistimesta, mutta en yhtään tiedä että onko nuo hinnat ollenkaan ajankohtaisia...

edit:// haa, täällä näyttäisi olevan tuo carver pm 1.5-vahvistin 200e: http://discoenterprise.suntuubi.com/?cat=28

...ja täällä tuo mikseri 320e (omani vaatii kyllä huoltoa) http://www.power-sound.fi/index.php?manufacturers_id=48

Hoo-Pee
28.09.2009 23:29:40

Osaako joku muuten heittää arviota, että mikä mikserissä voisi olla vikana (ja miten sen saisi korjattua/millä hinnalla); laite toimii ihan normaalisti, mutta tasaisin väliajoin (n.15-30min) tulee kunnon poksahdus jonka jälkeen alkaa ulina, josta pääsee eroon sammuttamalla mikseri hetkeksi, ja sitten toimii taas normaalisti jonkin aikaa kunnes tulee seuraava posahdus...tämä alkoi eräällä ukkosella vedetyllä keikalla keväällä.

Kari Vieri
29.09.2009 08:33:33

Oliskohan joku kondensaattori tullut tiensä päähän?

Kari "Kartsa" Vieri
Leikari
29.09.2009 08:43:56

jurpontor: Wanhasta "kunnon" Quadraverbistä täten tarjottu 30 euroa. Pistä viestiä jos tuolla lähtee.

edit: Niin ja kivi on ihan oikeassa. Soita Audiodivariin, siellä tiedetään katuhinnat. Panda ja Dannu ovat näissä jutuissa ajan hermolla. Siitä propsit heille, nimim. vakiokävijä.

tuossa yritetään vanhaa "halpaa-hyvää-pikadiiliä"

Huuto.netissä tämä 62,- & toinenkin meni kuudellakympillä

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=111167103

suosittelen muutenkin huuto.netiä jos on yhtään epävarma mahdollisesta hinnasta so. sopiva lähtöhinta, kohtuulliset korotukset ja tarpeeksi pitkä myyntiaika. Jos pitää korkeaa hintavarausta niin se on syytä laittaa näkyviin "osta heti" -hintana - - näkeepä sitten kiinnostuksen. Postikuluineenkin todennäköisesti aina edullisin myyntiväylä vs. divarit tms.

- -

Audiodivari voi tietää katuhinnat, joilla se myy - eri asia on mitä se itse maksaa - pitäähän toki kauppiaan kate saada

jurpontor
29.09.2009 10:35:00

Leikari: tuossa yritetään vanhaa "halpaa-hyvää-pikadiiliä"

Niin tai tarjotaan just sen verran rahaa kuin koetaan laitteen todelliseksi arvoksi. Mee takas kosketinpalstalle viisastelemaan, jooko?

Leikari
29.09.2009 11:32:00 (muokattu 29.09.2009 11:32:47)

jurpontor: Niin tai tarjotaan just sen verran rahaa kuin koetaan laitteen todelliseksi arvoksi. Mee takas kosketinpalstalle viisastelemaan, jooko?

kun sattuu niin taitaa tarina kertoa puolestaan....

ed: lopetan osaltani kommentoinnin tähän

samantien
29.09.2009 14:33:49

jurpontor: Niin tai tarjotaan just sen verran rahaa kuin koetaan laitteen todelliseksi arvoksi.

Nimenomaan näin. Ei tässä pakoteta ketään myymään mitään. Se, että joku huuto.netissä maksaa tietyn summan, ei automaattisesti tarkoita sitä että laite on sen arvoinen. Ihan rehellinen tarjous mun mielestä.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mun mielestä on kohtuutonta leimata tarjouksen tekijä huijariksi tällaisessa tilanteessa. Itse en maksaisi kymppiä enempää kyseisestä laitteesta. Loppupeleissä kuitenkin vain myyjä päättää tehdäänkö kauppaa vai ei.

"haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu.
jurpontor
29.09.2009 15:25:37 (muokattu 29.09.2009 15:27:04)

samantien: Nimenomaan näin. Ei tässä pakoteta ketään myymään mitään. Se, että joku huuto.netissä maksaa tietyn summan, ei automaattisesti tarkoita sitä että laite on sen arvoinen. Ihan rehellinen tarjous mun mielestä.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mun mielestä on kohtuutonta leimata tarjouksen tekijä huijariksi tällaisessa tilanteessa. Itse en maksaisi kymppiä enempää kyseisestä laitteesta. Loppupeleissä kuitenkin vain myyjä päättää tehdäänkö kauppaa vai ei.

Samaa mieltä. Mä en edes väittänyt että kolmekymppiä olis joku yleisesti tunnettu arvo tuolle vekottimelle, kunhan tarjosin. Mulla siks toisekseen on noita jo yksi, siitä on vaan päässyt käyttösavu pihalle. Sen yksilön sain ilmaiseksi. Onko tää vertailukelpoinen noiden huutonet-hintojen kanssa? ;-)

Edit: Niin, ilmaiseksi, toimivana.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti