Muusikoiden.net
09.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kORG D3200 VS. BOSS BR-1600CD V2 digitaalitallentimet
1
T.S.A.
09.04.2009 14:36:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Itse olisi tarkotus hankkia digitaalitallenninta ja ko. laitteita olen miettinyt. Kertokaapa ko. laitteiden omistajat kokemuksia näistä tallentimista.

Bossillahan on ainakin efektipuoli hyvin hallussa myös tuossa raiturissakin. Korg:sta en tiedä.

Onkohan mikkietuasteissa suurta eroavaisuutta.

Tuntuu olevan, että myyjätkään eivät oikein tunnu tietävän mitä myyvät. Bossista toki jonkun verran, mutta Korgista vastaukset tuntuvat olevan joo joo tasolla.

Täytyy myöntää, että tietokone pohjainen äänityssysteemi olisi tätä päivää, mutta jotenkin itse olen kuitenkin vielä tällaisen ns. pöytämallin kannalla. Tietokoneiden kanssa kun on olemassa nuo omat venkuransa..

Olisin todella kiitollinen kommenteista!

250768
10.04.2009 08:45:25

KORG D3200 on monipuolinen laite.Ainut miinus oli että näyttö helkatin pieni ja hiiri näppäin huono..Pelasi ihan hyvin ei ainakaan kaatuile ja on hyvä peli livetaltioinnissa.Se oli suurin miinus että paljon kukaan ei tiennut laitteesta mitään.Mukana tulee 200 kielinen opus englannin kielellä.Rumpukone ei ollut hyvä sitä ei tullut käytettyä.Bossit on paljon huonompia mutta yksinkertaisempia ja efektit ovat kyllä parempia kuin korgista.Suosittelen tietokoneohjelmaa äänittämiseen saa ainakin apua jokapuolelta.Sitten taas jos ajatellaan ostat tietokoneen,ohjelman,äänikortin niin 3vuoden päästä arvo 50euroo kun vanhasta nauhurista saa taas 60-70 prosenttia hinnasta no taas alkoi mennä liian syvällisiin ajatuksiin.Vielä tulee aika kun palataan vanhaan systeemiin ja halutaan sitä vanhan ajan kohinaa taustalle,

Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä.
250768
10.04.2009 08:49:35

Sen verran vielä että jos tietokoneeseen päädyt anna ammattilaisten suunnitella toi sun systeemi niin pelaa varman päälle.Ei minkään lähipuljun musiikkimyyjää joka vastaa joka kysymukseen kyllä kai se pelaa.?Esim turussa slsx on erikoistunut noihin systeemeihin ja voin suositella homma pelaa.

Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä.
ELISEO
01.03.2010 16:54:03

S.O.S
Juuri äsken ostin Korg D3200 ja huomasin että VALUE kiekko pidä vähän melu kun pyöritään väsemaalle ja mekanismi on muten aikaa alkeellinen.
En tiedä kuuluko asian .....tai onko joku viika ?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti