Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alesis MultiMix 8 USB 2.0
1 2
albert18
02.08.2009 19:13:20 (muokattu 02.08.2009 19:23:01)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarjoovat tuolla hieman vastaavaa tuotetta Mackie ProFX8:
http://www.sweetwater.com/store/detail/ProFX8/
 
tarjoushintaan $229.99
 
tosin tuotetta tulee valmistuslinjalta vasta ensi syksynä:
 
"Mackie is in the process of moving ProFX8 mixer production to factories with greater production capacity. Unfortunately, this move will delay the delivery of new ProFX8 mixer shipments.
Mackie estimates these mixers will be back in stock sometime this fall. For your immediate mixer needs, please contact your Sales Engineer for other in-stock options."
 
Oiskohan tää sellainen vähäkohinainen ja peruskestävä. Mackiellä kun on sellainen maine. Headroomia siinä pitäis olla riittävästi ja efektit, jotta saa yhteissoittoon tilan tuntua (korvakuulokkeilla).
 
Mietin tässä josko pistäs tilauksen sisään. Vaikka en niinkään tarvitse tuota USB liitäntää. Paitsi jos en tuollaista nyt hommaa.
 
Albert
 
Avoid activities that can cause damage to your files, your computer or yourself.
aro
12.08.2009 15:51:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biffy Dully: Olen siis erittäin kiinnostunut siitä toimiiko laite macilla
 
Itse olen käyttänyt PC:llä, mutta viimeiset nauhotukset mentiin kaverin Macilla ilman ongelmia. Tai no, softan kanssa räplätessä meni hetki. Hyvin se kuitenkin lopulta toimi.
 
Topa-
12.08.2009 18:14:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisko joku laitteen omistaja tehdä edes jonkinlaisen arvion tuosta? Perus +/- arviointi jo riittää.
 
Kospel Zeithorn
04.12.2009 18:07:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko joku tämän laiitteen ostanut kertoa, että tuleeko tuon mukana virtakaapelia vai pitääkö ostaa erikseen? Valmistajan sivuilla näet lukee "Includes USB Cable, Software CD, User Manual."
 
darkus
04.12.2009 21:27:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee mukana....
 
Im the future breed, evil and mean, a fucking killing machine.
Freakout
17.02.2010 17:49:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

millähän mä saisin äänitettyä tällä vekottimella myös noi efektit koneelle, ei tunnu onnistuvan!?
 
Mikael
17.02.2010 17:54:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Topa-: Haluaisko joku laitteen omistaja tehdä edes jonkinlaisen arvion tuosta? Perus +/- arviointi jo riittää.
 
En oo omistaja mut käviskö tää:
http://www.soundonsound.com/sos/aug08/articles/alesisMultimixUSB16.htm
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «