Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: www.dv247.com - Halvalla hyvää halvasti
1 2 3
luuydin
08.05.2010 10:05:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Mä tilasin jokin aika sitten Presonuksen Central Stationin ja siinä tuli ihan pyytämättä sähköille sovitin mukana.
 
Samoin tuli mulla Zoom R-16:n mukana sovitin. Tuli yllätyksenä ja pyytämättä. Pakkaamisessa oli vähän toivomisen varaa kun neljä erillistä tuotelaatikkoa pyöri isossa laatikossa ilman toppauksia. Mutta ehjiä olivat.
 
Satellite Kid
10.05.2010 03:59:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen lueskellut nyt netistä useammalta foorumilta näitä kokemuksia tästä kaupasta, tuolla kun olisi pari Gretschin keppiä tuntuvasti halvemmalla kuin missään muualla. Mutta tuo paketointi tosissaan arveluttaa (ei siis pelkästään tämän foorumin kirjoitusten vuoksi)...luulisi että ottavat jo aika hyvin takkiin asiakkaiden palautusten muodossa. Sellainen vaikutelma jäi että on ihan arpapeliä tuleeko tilattu tavara hyvin paketoituna vai ei ja jotakuinkin puolet tapauksista olisivat kehnosti paketoituja. Onko kukaan tilannut tuolta kitaroita/bassoja, missä kuosissa saapuvat?
 
"Ei kukaan ihminen voi arvostella rockmusiikkia tai rockmuusikkoja. Ne on ihan vääriä ihmisiä mitkä ei oo liottanu kolvia naisen perseessä, koska osa rytmistä on kotoisin sieltä." -Remu, Poika Varjoiselta Kujalta
J-PPP
10.05.2010 09:15:15 (muokattu 10.05.2010 11:48:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi kitaraa tullut tuolta, hyvin pakattuina perille asti.
 
JPQ
10.05.2010 15:37:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-six: Ei sieltä mitään lisää tietty pummata - sillä päivän hinnalla se maksetaan ja sillä hyvä.
 
Harva yritys nykyään yrittää kaikkein pahinta kieroilua. Mainoslauseet erikseen.
ps. mutta osan paketista pakkaus tyyli sellainen ettei itse uskaltaisi tilata...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Satellite Kid
12.05.2010 07:16:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

8 päivää sitten kyselin meilillä lisätietoja ja odotteluun kyllästyneenä 4 päivää sitten vielä toisesta sähköpostiosoitteestani...ei mitään vastausta. Luulisi tällaisen asiakaspalvelun myös tuntuvan myynnissä, itse en ainakaan arvaa tilata jos en saa vastausta edes kysymyksiini ennen...
 
"Ei kukaan ihminen voi arvostella rockmusiikkia tai rockmuusikkoja. Ne on ihan vääriä ihmisiä mitkä ei oo liottanu kolvia naisen perseessä, koska osa rytmistä on kotoisin sieltä." -Remu, Poika Varjoiselta Kujalta
StJerky
12.05.2010 09:06:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J-PPP: Kaksi kitaraa tullut tuolta, hyvin pakattuina perille asti.
 
Yksi vahvistin, yksi raituri ja Zoom h4n tullut ongelmitta kotiin.
 
samantien
12.05.2010 13:29:32 (muokattu 12.05.2010 13:43:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satellite Kid: 8 päivää sitten kyselin meilillä lisätietoja ja odotteluun kyllästyneenä 4 päivää sitten vielä toisesta sähköpostiosoitteestani...ei mitään vastausta. Luulisi tällaisen asiakaspalvelun myös tuntuvan myynnissä, itse en ainakaan arvaa tilata jos en saa vastausta edes kysymyksiini ennen...
 
Ne on välillä vähän tuollaisia siellä. Joskus voi olla, että jäät odottelemaan lisätietoja ja tavara tuleekin ovelle muutaman viikon päästä ilman mitään ilmoitusta etukäteen.
 
Takuukorjaukset ja vaihdot toimii myös samalla periaatteella. Voi olla, että et saa mitään yhteydenottoa pariin viikkoon ja yhtäkkiä kuriiri tulee noutamaan paketin. Hinnat on kyllä sen verran halvat että jos vaan hermot kestää tuota odottelua, niin kyllä tuolta kannattaa tilata.
 
puusormi
12.05.2010 14:56:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kuseksi pod farm platinumin ilok-aktivointi kun line6:lla on vähän sen kanssa hankaluutta. Sähköpostiin vastattiin päivässä ja kaivoivat jonkun suoran kontaktin puhelinnumeron line6:lle joka hoisi homman heti. Eli mulla taisi käydä tuuri.
 
Saapiko lähettää terveisiä?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «