Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: M-audio fast track
1
starba
12.01.2008 23:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Olen aloitteleva kotinauhoittaja ja ajattelin kysellä täältä kansan syviltä riveltä että mitä mieltä ootte semmosesta laitteesta ku M-Audio fast track pro? Sen verran ymmärrän itsekin, että siihen soittimen ja tietokoneen väliin tarvitaan joku mötikkä, mutta onko tuo hyvä?

Musakaupassa suositeltiin tuota, mutta kannattaako siitä maksaa pari sataa? Jos tiedätte vastaavia mutta parempia ohjelmia, ni mitähän ne olis?

Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä aloittelevalle äänittäjälle..

-Teemu K

loismi
12.01.2008 23:35:58

Moro!

Olen aloitteleva kotinauhoittaja ja ajattelin kysellä täältä kansan syviltä riveltä että mitä mieltä ootte semmosesta laitteesta ku M-Audio fast track pro? Sen verran ymmärrän itsekin, että siihen soittimen ja tietokoneen väliin tarvitaan joku mötikkä, mutta onko tuo hyvä?

Musakaupassa suositeltiin tuota, mutta kannattaako siitä maksaa pari sataa? Jos tiedätte vastaavia mutta parempia ohjelmia, ni mitähän ne olis?

-Teemu K

Kannattaa varmaan lukea tosta "Äänityshommien alkuun"-ketjusta, sieltä löytynee tarvittavaa tietoa

Kun näemme esineen, valo menee silmän läpi aivoihin, jossa vallitsee suuri pimeys.
Jaakkoopuukkoo
13.01.2008 00:17:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsit etuastetta + äänikorttia ja tuossapa ovat, molemmat. Pari sataa tuosta on suht. paljon. Esim. saksasta (www.thomann.de) saa halvemmalla. M-Audiota olen noin yleisesti kuullut väitettävän hintaluokassaan suht jeespoks luotettavaksi. Mutta aloittelijapalstalle varmaan sitte, jos kysyttävää jää.

En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa.
Viikset
13.01.2008 02:22:55

Moro!

-Teemu K

Kannattaa toki! Iteltäni tuo löytyy ja voin vannoa että pääset todella pitkälle tuolla matolaatikolla, jos vaan löytyy aikaa ja motivaatiota perehtyä äänitystekniikan saloihin...

oo kiitoksia paljon kiitoksia oo
tarzan
16.01.2008 16:55:24 (muokattu 16.01.2008 16:57:02)

Ei kai se pari sataa nyt paljoa fast track prosta ole?

199€ on thomannilla ja suomen listahinta on 239€

http://www.thomann.de/fi/maudio_fast_track_pro.htm

Ylempänä oleva varmaan tarkoitti että pari hunttia on paljon Fast Trackista, joka on tämä karvalakkimalli:

http://www.thomann.de/fi/m-audio_fast_track_usb.htm

E: en osaa kirjotaa

Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti?
Jaakkoopuukkoo
16.01.2008 23:01:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ah, kato, sekoilin. Juuri näin luulin. My mistake.

En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa.
koponen
17.01.2008 10:16:37

Kaikki M-Audion nutikat on hinta/laatu -suhteeltaan erittäin hyviä ja todella varmatoimisia.

Punk rock is as american as apple pie, baseball and fake wars. -Henry Rollins-
stratocatcher
18.01.2008 18:40:20

Olen käyttänyt Fast Track Pro:ta bändin harjoitusnauhojen tekoon läppärin kanssa, normaalisti laite on pöytäkoneessa kotona ja palvelee kitaran etuasteena sekä interfacena kuulokkeille ja stereoille. Hyvin on pelannut ja äänenlaatu on loistava. Mielestäni ainut rajoittava tekijä tämän laitteen käyttämisessä on kanavien lukumäärä: 2. Useampikanavaiset koneet tosin maksavat eri tavalla.

Omien kokemuksieni pohjalta kyllä suosittelen tätä laitetta. Ominaisuudet ja liitäntämahdollisuudet riittävät pitkälle.

Luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin.
mutkis
17.12.2009 20:50:26

Terve!

Nostaisin ja lainaisin ketjua kyseisen laitteen omistavilta kokemuksia kysellen. Pro-versio mietinnässä mutta ei varmaan eroa mikä noista on käytössä. Toimiiko M-Audio myös "yleiskorttina" hyvin eli mikä pelailen (Windows Vista) niin voin kytkeä integroidun kortin pois ja luottaa täysin tähän interfaceen, niin peleissä kuin äänityksissä?

T: Mika

-
JudeJude
21.12.2009 20:00:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutkis: Terve!

Nostaisin ja lainaisin ketjua kyseisen laitteen omistavilta kokemuksia kysellen. Pro-versio mietinnässä mutta ei varmaan eroa mikä noista on käytössä. Toimiiko M-Audio myös "yleiskorttina" hyvin eli mikä pelailen (Windows Vista) niin voin kytkeä integroidun kortin pois ja luottaa täysin tähän interfaceen, niin peleissä kuin äänityksissä?

T: Mika

Mulla on tuo "usb" ja se on aina käytössä, puuhissa kuin puuhissa. Siinä toki sitten tuo raitojen vähyys on oma juttunsa, mutta ulostulona oikein kiva peli.

"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
Dunst
23.12.2009 12:32:51

Itse olen käyttänyt Fast Track Pro:ta kohta neljä vuotta ja hintaansa nähden kyseessä on kyllä todella hyvä laite. Liitännät ovat todella hyvät, tosin vain kaksi kanavaa alkaa käydä rajoitukseksi jossakin vaiheessa.

Joitakin ongelmia on tosin ilmennyt, en ole kovin tyytyväinen laitteen ajureihin. Esim. en saanut korttia toimimaan kaverin Vista-koneella ollenkaan. XP:llä ja Windows 7:llä laite joskus aiheuttaa sinistä ruutuakin. Lisäksi laite on aika häiriöaltis kaikenlaiselle sähköiselle pärinälle, ei kannata pitää usb-äänikorttia koneen päällä ;) Suosittelisin harkitsijalle, että testaa mötikän toimivuuden ensin omalla koneella ja lyö sitten vasta rahat tiskiin.

Indie rock never stop
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti