Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp horizon fr II
1 2 3 4
chaamos
05.08.2005 16:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kannattavaa tilata thomannilta tuota esp ltd M200 onko kellään kokemusta?
 
luopio
05.08.2005 17:16:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kannattavaa tilata thomannilta tuota esp ltd M200 onko kellään kokemusta?
 
Kai se hintasekseen on hyvä kitara.., kuitenkin tuosta hintaluokasta suosittelisin mieluummin japsi-Jacksoneita, jotka tuntuvat huomattavasti jämäkämmiltä peleiltä. Itse olen aika monia tuon hintaisia Jacksoneita ja LTDeitä testaillu. Jacksoneissa kaula on huomattavasti parempi ja muutenkin enemmän jo oikean soittimen tuntuisia ovat. Toki noissa ltd:eissä on set-thru kaulaliitos mutta se onkin mielestäni ainoa mikä on varsinaisesti parempaa. ja Tuossa olisi yksi varteenotettava peli...
http://www.thomann.de/thoiw3_jackso … sn=9c14cda221c90ef88f8f4373bd5afd8c
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
EnemyAce
05.08.2005 18:18:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai se hintasekseen on hyvä kitara.., kuitenkin tuosta hintaluokasta suosittelisin mieluummin japsi-Jacksoneita, jotka tuntuvat huomattavasti jämäkämmiltä peleiltä. Itse olen aika monia tuon hintaisia Jacksoneita ja LTDeitä testaillu. Jacksoneissa kaula on huomattavasti parempi ja muutenkin enemmän jo oikean soittimen tuntuisia ovat.
 
Mulla on halpis japsi- Jacksoni ja halpis LTD ja täytyy kyllä sanoa että toi LTD sopii mun käteen paljon paremmin. Muutenkin todella jämäkkä soittaa, hyvä ja tasapainoinen. Johtuu varmaan sen aika painavasta rungosta. Niin ja sen malli on MH-100, ostin uutena joskus 2003.
 
Ze Kink
05.08.2005 18:33:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai se hintasekseen on hyvä kitara.., kuitenkin tuosta hintaluokasta suosittelisin mieluummin japsi-Jacksoneita, jotka tuntuvat huomattavasti jämäkämmiltä peleiltä. Itse olen aika monia tuon hintaisia Jacksoneita ja LTDeitä testaillu. Jacksoneissa kaula on huomattavasti parempi ja muutenkin enemmän jo oikean soittimen tuntuisia ovat. Toki noissa ltd:eissä on set-thru kaulaliitos mutta se onkin mielestäni ainoa mikä on varsinaisesti parempaa. ja Tuossa olisi yksi varteenotettava peli...
http://www.thomann.de/thoiw3_jackso … sn=9c14cda221c90ef88f8f4373bd5afd8c

 
Hyvä keppi, mutta lisenssifloikka on aika surkea tekele (missä muussa tuon hintaluokan kitarassa ei olisi lukuunottamatta Ibanezeja). Kaverini joutui vuoden käyttämisen jälkeen iskemään siihen Schallerin tilalle, sillä vire ei enää pysynyt. Eipä tuossa Ltd:ssä kyllä varmaan parempaakaan ole. Ja siinä on vielä agathisrunko, joten tuo Jaska olisi hevikirveeksi parempi vaihtoehto.
 
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
luopio
06.08.2005 13:21:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä keppi, mutta lisenssifloikka on aika surkea tekele (missä muussa tuon hintaluokan kitarassa ei olisi lukuunottamatta Ibanezeja). Kaverini joutui vuoden käyttämisen jälkeen iskemään siihen Schallerin tilalle, sillä vire ei enää pysynyt. Eipä tuossa Ltd:ssä kyllä varmaan parempaakaan ole. Ja siinä on vielä agathisrunko, joten tuo Jaska olisi hevikirveeksi parempi vaihtoehto.
 
Joo, samantasosiahan nuo lisenssifloikkarit on. Tosin omassa RX-jacksonissani se floikka on pelittänyt ihan moitteettomasti.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Olli S.
06.08.2005 17:28:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, olen aina luullut signaalin synnyttävien magneettikentän muutosten aiheutuvan kielien värähtelystä. Onneksi sähkötekniikan opintoja on vielä muutama vuosi jäljellä :D
 
Jep, tässä tuli paha moka :) Siis todellakin mikki synnyttää signaalin tuolla tavalla, mutta tuli näköjään kärjistettyä liikaa. Kuitenkin mikin tuottamaan ääneen vaikuttaa myös puut. Fysikaalista selitystä en tähän hätään keksi, mutta sama mikki vaahterarungossa kuulostaa erilaiselta kuin mahonkirungossa.
 
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
JuhPe
12.08.2005 21:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no niin, nyt on kitara tulossa kotia kohti :) saapi nähdä pääseekö ens viikolla soittelemaan :)
 
EnemyAce
14.08.2005 20:01:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerro sitten mitä pidit!
 
JuhPe
23.08.2005 15:03:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerro sitten mitä pidit!
 
nyt tuli kitara! se saapui pahvilootassa jossa pehmusteita ja kitara oli vielä kovakantisessa esp:n laukussa. ne kyllä sano että ei tule kovakantista laukkua mukaan, mutta kyllä se tuli :) toimitus kesti tasan 8 työpäivää, aivan niinku sähköpostissa luki. ja kitara on hyvä! :) aivan eri tuntuma soittamisessa mitä vanhan kitaran kans...
 
Hiku
23.08.2005 15:19:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt tuli kitara!
 
Onnea uuden kitaran johdosta!
 
Paskakin hevi on parasta! (tai se vähän riippuu).
Guitaristi
23.08.2005 15:32:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt tuli kitara! se saapui pahvilootassa jossa pehmusteita ja kitara oli vielä kovakantisessa esp:n laukussa. ne kyllä sano että ei tule kovakantista laukkua mukaan, mutta kyllä se tuli :) toimitus kesti tasan 8 työpäivää, aivan niinku sähköpostissa luki. ja kitara on hyvä! :) aivan eri tuntuma soittamisessa mitä vanhan kitaran kans...
 
Ei riitä! Vaadimme pidempää analyysia!
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
32788
23.08.2005 15:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei riitä! Vaadimme pidempää analyysia!
 
Komps! Tuonne Artikkelit-osastolle vain artikkelia, jahka viitsit lopettaa soittamisen.
 
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
EnemyAce
24.08.2005 16:33:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea! Rokkaa niin perkeleesti sillä!
 
JuhPe
24.08.2005 19:12:19 (muokattu 24.08.2005 19:12:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea! Rokkaa niin perkeleesti sillä!
 
sen teen!
 
ballfish
25.08.2005 14:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt se meni ja laittoi sen omakuvaan. On kyllä yksi hienoimmista kitaroista joita olen vähään aikaan nähnyt! ONNEA!!
 
EnemyAce
25.08.2005 19:26:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt se meni ja laittoi sen omakuvaan. On kyllä yksi hienoimmista kitaroista joita olen vähään aikaan nähnyt!
 
Totta tosiaan on kyllä komea peli. Toi maalaus on hieno tossa.
 
32788
25.08.2005 19:32:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi maalaus on hieno tossa.
 
Maalaus? Tarkoitatko tuota loimupintaa? Se kuvio on kyllä ihan siinä puussa, ja tuo on maalattu sellaisella läpikuultavalla maalilla.
 
*nusnus*
 
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
P2
25.08.2005 19:34:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän se oo kuitenkin petsattu ja sen jälkeen lakattu, näin loimut tulevat parhaiten esiin.
 
*nusnus*
 
Myykää telepleksi!
JuhPe
26.08.2005 20:46:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt sai soittamistestaki kunnon otteen... alku oli vähän totuttelua keppiin. eikä ole mitään vikaa löytyny kepistä. suosittelen tätä kitaraa kaikille, joilla on uudelle kitaralle tarvetta.
 
Revilation
26.10.2016 22:34:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saisikohan näitä 2013 tai vanhempia ESP Horizoneja enään mistään "uutena" ? Alkanut kyllä kovin himottamaan tommonen. Taitaa tuo E-II olla täysin vastaava noiden rinnalla mutta mielellään haluaisi että kitaran lavassa lukisi tuo ESP mielummin kuin E-II.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «