Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: hot cake boost/särö
1
kössi
08.07.2005 00:26:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onkos jollain enempi tietoo kyseisestä pedaalista jos on niin pieni jutun poikanen olis kova sana eli onko hintansa väärtti

spm
08.07.2005 10:31:05

onkos jollain enempi tietoo kyseisestä pedaalista jos on niin pieni jutun poikanen olis kova sana eli onko hintansa väärtti

Meikäläisen mielestä yksi parhaista säröistä mitä olen kokeillut.
Nämä on kyllä niin makuasioita, että ilman testausta en kyllä näin kallista pedaalia ostaisi.
Joka tapauksessa toimii hienosti varsinkin EL84 päätteellä toimivissa vahvistimissä.

kössi
09.07.2005 12:30:11

spm laitoin sulle pikaviestin

Tee
25.01.2008 10:47:56

Huom! Olet kirjoittamassa yli 929 päivää vanhaan ketjuun!

joojoo, mutta!

mistä näitä oikein voi ostaa? en löytänyt googlellakaan suomesta mitään jälleenmyyjää..

Pulu ja patsas.
saastara
25.01.2008 10:52:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 929 päivää vanhaan ketjuun!

joojoo, mutta!

mistä näitä oikein voi ostaa? en löytänyt googlellakaan suomesta mitään jälleenmyyjää..

Custom Sound noita jossakin vaiheessa toi, mutta muistaakseni ovat sieltäkin jo aikapäiviä sitten loppuneet.. Sieltä kuitenkin ryhtyisin ensimmäisenä kyselemään.

Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
Joees
25.01.2008 15:36:39

Custom Sound noita jossakin vaiheessa toi, mutta muistaakseni ovat sieltäkin jo aikapäiviä sitten loppuneet.. Sieltä kuitenkin ryhtyisin ensimmäisenä kyselemään.

Sieltä minäkin ekana kysyisin. Varastossa tuskin on, ja ei välttämättä hirveen nopeasti sinne tulekaan. Näitähän ei ilmeisesti mitään hirmuisia määriä kuitenkaan tehty vuodessa, verrattuna ainakaan tavan sarjatuotantovermeisiin.

Käytettynä näitä kuitenkin mun mielestä näkee ihan suhteellisen usein kuitenkin torilla esimerkiksi. Sieltä aikanaan omanikin poistin. Ja välillä harkitsen poistavani toisenkin jos eteen tulee. Mutta en sitten ole raaskinut.

Kaikki muut säröpedaalit ovat tulleet ja menneet, mutta tää mulla on aina ollut. Ja tämän pidänkin itselläni. Eihän sitä koskaan tiiä millon sitä tarvii, vaikka en juur pedaaleja käytäkään.

Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
cruel_destiny
25.01.2008 16:56:12

Sieltä minäkin ekana kysyisin. Varastossa tuskin on, ja ei välttämättä hirveen nopeasti sinne tulekaan. Näitähän ei ilmeisesti mitään hirmuisia määriä kuitenkaan tehty vuodessa, verrattuna ainakaan tavan sarjatuotantovermeisiin.

Käytettynä näitä kuitenkin mun mielestä näkee ihan suhteellisen usein kuitenkin torilla esimerkiksi. Sieltä aikanaan omanikin poistin. Ja välillä harkitsen poistavani toisenkin jos eteen tulee. Mutta en sitten ole raaskinut.

Kaikki muut säröpedaalit ovat tulleet ja menneet, mutta tää mulla on aina ollut. Ja tämän pidänkin itselläni. Eihän sitä koskaan tiiä millon sitä tarvii, vaikka en juur pedaaleja käytäkään.

äläpä luulekkaan, ite poistan seuraavan kuhan löydän, et sinä..! loistava suoraan sanoen. Kitarat kuulostavat iteltään ja homma pelittää hyvin jopa linjaan äänittäessä. Puhdistuu myös makeasti ja särö vara on tosiaankin clean boost - FF tyylinen fuzz.

Kiinnostavana seikkana; päätin tuon kerran avata ja totesin piirilevyä suojaavan sellainen palanen jonka repimällä irti oisi varmaan saanut piirin rikki. Kovat on poikien suojaukset.

I eat rice and curry everyday surreal
Joees
25.01.2008 17:35:50 (muokattu 25.01.2008 17:36:41)

äläpä luulekkaan, ite poistan seuraavan kuhan löydän, et sinä..! loistava suoraan sanoen. Kitarat kuulostavat iteltään ja homma pelittää hyvin jopa linjaan äänittäessä. Puhdistuu myös makeasti ja särö vara on tosiaankin clean boost - FF tyylinen fuzz.

Kiinnostavana seikkana; päätin tuon kerran avata ja totesin piirilevyä suojaavan sellainen palanen jonka repimällä irti oisi varmaan saanut piirin rikki. Kovat on poikien suojaukset.

Jep, itsekin joskus tsekkailin jotta onhan mönjät törkätty. No, mikäs siinä. Eipä se mua haittaa silleensä vaikka ei halvemmalla pääsekään duunaamaan kopiota, hehheh.

Etkös sä jo moisen hommannut? Vai meinasitko toista jo hommata? :-)

E: Hitto että mä heitin tosi tyhmän kysymyksen... Järki luistaa ja sukset tökkii. Jätin kuitenkin ton kysymyksen tohon. Sen verran hauska se on.

Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
buju
26.01.2008 12:23:57

Hinta on kyllä kova, mutta niin on pedaalikin. Wah ja hot cake pysyy, muut on jatkanut matkaansa. En voi kuin suositella.

Damn right, I´ve got the blues
kammonen
26.01.2008 16:37:11

Rakentakaa itse jos kaupasta ei saa. Onhan sekä skema ainakin kahdesta versiosta että layout olemassa löytäville. Voipi säästää pitkän sentin...

Insane Kane
26.01.2008 16:38:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rakentakaa itse jos kaupasta ei saa. Onhan sekä skema ainakin kahdesta versiosta että layout olemassa löytäville. Voipi säästää pitkän sentin...

Samaa mieltä.
Kytkis on todella yksinkertainen ja osat ihan bulkki-kamaa.

Ei näin! >=)
Stone
24.06.2012 20:34:42 (muokattu 25.06.2012 09:44:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spm: Meikäläisen mielestä yksi parhaista säröistä mitä olen kokeillut.
Nämä on kyllä niin makuasioita, että ilman testausta en kyllä näin kallista pedaalia ostaisi.
Joka tapauksessa toimii hienosti varsinkin EL84 päätteellä toimivissa vahvistimissä.

Hommasin joku aika sitten hot caken blues juniorin kaveriksi (EL84 pääteputket) tarkoituksena distortion tyyppisiin rocksäröihin puhtaan kanavan päälle. Hyvä pedaalihan se on kaiken kaikkiaan, mutta aika muhjuksi soinnut tuntuvat sillä menvän isoimmilla gaineilla, joten mad professor lgw on ollut silloin luottovalintani.
Vahvistin on 1-kanavainen ja koko ajan cleanilla...voisiko siis johtua pohjalla olevasta headroomista tuo muhjuus? Jos näin, niin se vaan vaatii silloin tilanteen mukaan vahvarin ruuvaamista, kunhan asia on vaan tiedossa.
Mitenkähän jos hot cakella vaikkapa boostailisi toista kevyttä komppisäröä? Ei pääse tässä nyt testipaikalle, mutta ottakaapa kantaa, jos kokemuksia!

"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti