Muusikoiden.net
11.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Voodoo Lab Superfuzz
1
Imper
21.06.2005 22:32:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään kokemuksia tuosta Fuzzista? Custom-soundsin ääninäytteet kuulostavat aika hyviltä. Mitä muita monipuolisia fuzzeja suosittelette hintaluokassa alle 150e?

http://www.custom-sounds.com/epages … c2741d94dcd01065a+FI/products/12205

Everyone is a per-son
booster
22.06.2005 08:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä muita monipuolisia fuzzeja suosittelette hintaluokassa alle 150e?

Suosittelen Fuzzface '69:ä (Fulltone '69 pedal klooni), joka on mulla myynnissä.. :)

Imper
26.06.2005 23:14:40

Kukaan ei omista täällä tuota Superfuzzia?

Everyone is a per-son
forrester
27.06.2005 17:46:51

Kukaan ei omista täällä tuota Superfuzzia?

Mulla oli SF. Ihan laadukas peli. Tottelee hyvin kitaran volumea. Pedaalin volumesäädössä riittää potkua etupään yliohjaukseenkin ja resonance-säädöllä saa kivasti alapäätä mukaan. Yleissävy oli mulle kuitenkin liian kirkas.
Kannattaa kokeilla ennen ostamista...

...siis per naama? -Yhteensä.
MrGuitarist
27.06.2005 19:19:32

Yleissävy oli mulle kuitenkin liian kirkas.

Kaverin ex-superfuzzia, joskus testasin ja ainakin omalla setupilla se oli aivan äärettömän kirkas. Ei toiminut, varsinkin kun sitä ei oikein miten saanut säädettyä. Joutui liikaa passaamaan sitten vahvistimen eq:lla tummemaksi, jolloin muut soundit ei toimineet.

"kicking is hard"
Imper
27.06.2005 20:30:09

No kävinpä tuota testaan ja päädyin sen sitten ostamaankin. Tosi hyvältä ja murealta se kuulosti, en tiedä mutta mulla oli aluksi ongelma saada tuosta kirkasta soundia irti, soundi oli jotenkin koko ajan liian tumma. Sitten kun sain oman tyylisen cleanin alle, niin alko kuulostaa siltä miltä halusinkin!

Everyone is a per-son
forrester
27.06.2005 23:34:44

Superfuzz toimii ehkä paremmin humbuckereilla kuin yksikelaisilla. Vahvistimella on kyllä suuri merkitys. Myös fuzzin säätöalue alkaa kivasti aika nollasta: Löytyy kivoja mietoja sävyjä, ei tule heti mitään bigmuffia.

...siis per naama? -Yhteensä.
Dr. Muff
27.06.2005 23:49:39

Kaverin ex-superfuzzia, joskus testasin ja ainakin omalla setupilla se oli aivan äärettömän kirkas. Ei toiminut, varsinkin kun sitä ei oikein miten saanut säädettyä. Joutui liikaa passaamaan sitten vahvistimen eq:lla tummemaksi, jolloin muut soundit ei toimineet.

Itsellä oli ongelmia Roger Mayerin fuzzien kanssa. Olivat liian kirkkaita kunnes tajusin että lisäämällä vahvarista keskialuetta homma toimii, ei trebleä vähentämällä. Jonkun marshall-tyyppisen keskialueeltaan ronskin vehkeen kanssa fuzzit tuntuisivat toimivan kun taasen fender-kellosoundin kanssa eivät.

Tuumasta toiseen.
Stone
14.04.2012 10:04:48

Nosto!
Käyttäytyykönän tuo superfuzz kuinka 1-kelaisilla? Itselläni vahvaripuolta hoitaa fender blues junior.

"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti