Muusikoiden.net
10.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keskustelua Levytukusta
1 2 3 4 519 20 21 22 23
Jorg
16.05.2005 18:20:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joopajoo.

Tuli taas käytyä kerran siinä senaatintorin vieressä olevassa levytukussa, mikä jälleen kerran osoittautui suureksi virheeksi. Olin menossa ostamaan jotain pieniä tuotteita, kuten kieliä, parit plektrat jne. ja satuin tekemään sen virheen. että kysyin myyjältä jotain ostamistani kielistä. En tiedä, onko minuln kohdallani kyseessä vain sattuma, mutta asioidessani kohdalleni on aina osunut joku elämäänsä ja varsinkin työhönsä kyllästynyt ruuhkatukkainen kusipää, joka ei voi vastata ostavalle asiakkaalle kohteliaasti yksinkertaiseen kysymykseen. Myyjillä tuntuu olevan ammattitaitoa, mutta asiakaspalvelusta heillä ei tunnu olevan aavistustatkaan. Yleensä olen saanut kyllä vastauksen kysymykseeni, mutta he samalla tekevät asiakkaalle hyvin selväksi, että heitä ei voisi asia vähempää kiinnostaa. Jos työskentelee ihmisten parissa, pitäisi mielestäni hallita edes jonkintasoiset sosiaaliset taidot.. huoh!

Muistan jo, kuinka kitaransoittoa aloitettaessani kävin ostamassa uudet kielet kyseisestä kaupasta ja samalla roudasin kitarani kauppaan. Ensimmäinen kitara nyt ei yllättäen sattunut olemaan juuri se tuhansien eurojen gibson `79 tai amerikkastrato, mistä seurasi se, että myyjät keskenään alkoivat vitsailla kitarani kustannuksella. Silloiselle aloittelevalle kitaristille ei todellakaan ollut mukavaa kuulla, arvioita heidän taholtaan tästä minun "tuntemattomasta kitaranromustani".

Joka tapauksessa nyt olen pättänyt, että jalallani en enää kyseiseen liikkeeseen astu! Mikäli tarvitsen jotain kyseisen kaupan tuotteista - tilaan ne ulkomailta vaikka kalliimmalla.

Olisin lisäksi kiinnostunut, miten muut ovat saaneet asiansa hoidetuksi levytukussa? Onko palvelu ollut asiallista, vai ovatko muutkin kohdanneet vastaavia tilanteita?

"Aina voi ryhtyä basistiksi." jori.santti -at- kolumbus -piste- fi
Jormaz
16.05.2005 18:24:22

Mua kiinnostaisi tietää maksetaanko niille kaikille hengailijoille palkkaa vai ovatko vaan nojailemassa siellä. Ei taatusti ole kovin halpa vuokrakaan sellasella sijainnilla. Miten tommosen putiikin ylläpitäminen on ylipäänsä taloudellisesti mahdollista?

In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Pluto
16.05.2005 18:32:21

Levytukku on ollut boikotissa ja monta vuotta.

Dillon, you son of a bitch!
Härski
16.05.2005 18:35:20

Kyllä mä oon vain tullut Levytukussa toimeen.

mungiisi
16.05.2005 18:35:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan jo, kuinka kitaransoittoa aloitettaessani kävin ostamassa uudet kielet kyseisestä kaupasta ja samalla roudasin kitarani kauppaan. Ensimmäinen kitara nyt ei yllättäen sattunut olemaan juuri se tuhansien eurojen gibson `79 tai amerikkastrato, mistä seurasi se, että myyjät keskenään alkoivat vitsailla kitarani kustannuksella. Silloiselle aloittelevalle kitaristille ei todellakaan ollut mukavaa kuulla, arvioita heidän taholtaan tästä minun "tuntemattomasta kitaranromustani".

Kaverinkin kitaraa siellä on arvosteltu, kun meni vahvistimia testaamaan ja otti oman kitaransa mukaan.

Black Star
16.05.2005 18:44:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sulla on vaan käyny hyvä mäihä. Siellä ne kassan takana yleensä lusmuilee ja oottavat kuinka joku aloittelija tulisi kysymään tyhmän kysymyksen antaaksen vain tyhmemmän vastauksen.

Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above! Pastilli?
Ben_D
16.05.2005 18:52:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tuolla parin päivän ajan kokeilemassa Mesan Rectoa. Asiallista oli palvelu. No totta helvetissä se on asiallista kun kuvittelivat saavansa myytyä 3000 euron vahvistimen; ihan kun mä sen sieltä olisin ostanut, vaikka olisinkin tykästynyt.

...And Justice For All
16.05.2005 18:54:58

Varmasti vittumaista että myyjät vääntää räkänaurun jonkun nuoren kundin pienillä viikkorahoilla hankkimalle skeballe...
Levytukkua ei tueta.

Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
blastoff
16.05.2005 19:00:22

Jos palvelu ei kerran pelaa, niin sitten viedään rahat toiseen liikkeeseen. Ei se sen kummempaa ole.

Ze Kink
16.05.2005 19:05:52

Niin minäki. Nykyäänkin hinnat ovat melko hyvät. Palvelusta en pahemmin voi kommentoida kun itse tiedän aina mitä olen hakemassa, tai ehkä sen että kun kävin säätämässä kitarani intonaation kohdilleen niin sanoi eräs myyjistä että "sulla on muuten väärän merkin tarra laukussa" ja osoitti siihen muinoin kiinnittämääni Jackson -tarraa. Eipä kyllä pahemmin minua loukannut tuollainen. Tänään juuri hain kitarani tuolta, nauhat kun oli hiottu, jälki oli mitä pitääkin ja vaihtoivat vielä volapotikankin, joka kuulemma pätki hieman (olin kyllä itsekin huomannut mutten ollut välittänyt). Hinta nyt oli korkeahko(?), 80e + 3e uudesta potikasta.

Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä
superfly
16.05.2005 19:06:52

Jos palvelu ei kerran pelaa, niin sitten viedään rahat toiseen liikkeeseen. Ei se sen kummempaa ole.

Juuri näin minäkin teen.

"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Niskamies
16.05.2005 19:14:50 (muokattu 16.05.2005 19:15:13)

Niin minäki. Nykyäänkin hinnat ovat melko hyvät. Palvelusta en pahemmin voi kommentoida kun itse tiedän aina mitä olen hakemassa, tai ehkä sen että kun kävin säätämässä kitarani intonaation kohdilleen niin sanoi eräs myyjistä että "sulla on muuten väärän merkin tarra laukussa" ja osoitti siihen muinoin kiinnittämääni Jackson -tarraa. Eipä kyllä pahemmin minua loukannut tuollainen. Tänään juuri hain kitarani tuolta, nauhat kun oli hiottu, jälki oli mitä pitääkin ja vaihtoivat vielä volapotikankin, joka kuulemma pätki hieman (olin kyllä itsekin huomannut mutten ollut välittänyt). Hinta nyt oli korkeahko(?), 80e + 3e uudesta potikasta.

Ihan kelpo hinta tuo oli nauhojen hionnasta. Tehtiinkö muuta?

Ja ihan hyvin tuolla olen tullut toimeen, ja plussaa ovat euroopan luultavasti halvimmat tamat.

Meitsi on meshissä.
rauno v
16.05.2005 19:19:29

eikös levytukku ole suomen vanhimpia liikkeitä. että palvelukin on ehkä vanhanaikaista. muutaman kerran olen poikennut ja ihan ok meininki ollet, ei nyt niskaan hengitetty mutta ei vinoiltukaan. neutraali ehkä paras termi.

kivi
16.05.2005 19:34:07

eikös levytukku ole suomen vanhimpia liikkeitä. että palvelukin on ehkä vanhanaikaista. muutaman kerran olen poikennut ja ihan ok meininki ollet, ei nyt niskaan hengitetty mutta ei vinoiltukaan. neutraali ehkä paras termi.

Siellähän on monenlaista myyjää. Ne nuoret kollit eivät oikeastaan palvele kuin ammattilaista, harrastelijat saavat selvästi huonompaa palvelua, vanhat äijät sen sijaan palvelevat kaikkia innolla mutta eivät oikeastaan tiedä myytävistä uudemmista tuotteista mitään.

Mä saan siellä kovinkin hyvää palvelua, alennusta ja kaikkea, mutta joudun vastavuoroisesti usein puuttumaan tilanteeseen kun jotain toista asiakasta sorsitaan - ottamaan myyjän roolin ja alkamaan esitellä tuotteita.

Mutta sillä tavallahan mä aina soitinkaupassa käyttäydyn
:-)

"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Ze Kink
16.05.2005 19:35:13

Ihan kelpo hinta tuo oli nauhojen hionnasta. Tehtiinkö muuta?

Ei kai, eivät ainakaan kertoneet tehneensä. Kaikki oli kohdillaan kun skeban käteeni sain. Myös intonaatio jne.

Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä
Jouni
16.05.2005 19:44:27

Tuossa pari vuotta takaperin käväisin stadipyörähdykselläni aikani kuluksi levytukussa. Ostin parit plekut kuulematta nuivalta myyjäjolpilta minkäänlaista suomenkielen sanaa. Hinnan luin kassakoneen näytöltä, ja maksoin. Kun olin katsellut hetken kitaroita sain kuulla terävään sävyyn kysymyksen: "Meinasitko ostaa jonkun niistä? Jos et, niin voi saman tien poistua..." Menin hieman hiljaiseksi, poistuin liikkeestä ja olen sittemmin jättänyt putiikin oman onnensa nojaan.

Jaloillaan voi äänestää.. Lähellä sijaitsee monta muutakin liikettä.. Luojan kiitos Savonlinnassa on hyvä liike...

I want maximum basses in all frequencys, sano reggae-mies...
rauno v
16.05.2005 19:49:25

aika karua tekstiä joltain irtoo, en kyllä kovin helpolla usko että kellekään nyt suoraan vittuillaan missään kaupassa. en ainakaan ole ite törmännyt. kaikkihan on aina mahdollista. tulee vaan mieleen että ottaisko joku helposti itteensä... että meilipidekirjoituskin menee ehkä överiks..

superfly
16.05.2005 19:52:19 (muokattu 16.05.2005 19:55:35)

"Meinasitko ostaa jonkun niistä? Jos et, niin voi saman tien poistua..." Menin hieman hiljaiseksi, poistuin liikkeestä ja olen sittemmin jättänyt putiikin oman onnensa nojaan.

Mulle jos tulisi tällaisia haastelemaan niin kyllä siinä myyjäanteron esimiestä mentäisiin hakemaan paikalle samantien. Ei tuommoista tarvitse sietää. Paremmin se palvelu tällä tavalla paranee kuin netissä uikuttamalla.

"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
...And Justice For All
16.05.2005 19:54:04

Muistakaa nyt hyvät ihmiset esitellä kansainvälistä käsimerkkiä levytukussa (ja Ahosessa). Sen näyttö ei maksa mitään ja kertoo mielipiteenkin niin että tyhmäkin tulkitsee oikein.

Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
kivi
16.05.2005 19:54:50

aika karua tekstiä joltain irtoo, en kyllä kovin helpolla usko että kellekään nyt suoraan vittuillaan missään kaupassa. en ainakaan ole ite törmännyt. kaikkihan on aina mahdollista. tulee vaan mieleen että ottaisko joku helposti itteensä... että meilipidekirjoituskin menee ehkä överiks..

Kyllähän suomessa on sellainen mentaliteetti, että "asiakaspalvelu pitää ansaita". Tämä pätee ympäri maan ihan kaupasta ja lajista riippumatta, eikä poikkeuksena tuu kuin Seinäjoen varttibaari, missä saa iloisen hymyn ilmaiseksi.

"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 519 20 21 22 23

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti