Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ROkkikitara
1 2
Mjuusikman
12.05.2005 20:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta nyt yksi suuri kysymys? OLP vai Tokai.. Kumpaa suositteletta?!
 
Mjuusikman
12.05.2005 20:17:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos nyt jo etukäteen kaikille vastauksista... On selventänyt paljon asiaa.. OLP vai TOkai??!! :D
 
biibob
12.05.2005 20:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos nyt jo etukäteen kaikille vastauksista... On selventänyt paljon asiaa.. OLP vai TOkai??!! :D
 
Tätä kysymystä ei kukaan pysty raatkaisemaan sinun puolestasi. Mene kauppaan ja testaa. Vaikka olisi kuinka alussa, niin jokainen kuitenkin jollakin tavalla muodostaa oman suosikkinsa vertailtavista tuotteista.
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
carlos
12.05.2005 20:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos nyt jo etukäteen kaikille vastauksista... On selventänyt paljon asiaa.. OLP vai TOkai??!! :D
 
On se valitseminen vaikeaa. Osta molemmat.
 
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
stratocaster
13.05.2005 00:38:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään tosiaan noista OLPin skitoista mitään kokemusta?
 
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
gator
13.05.2005 01:06:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon kokeillu noita OLP:n bassoja ja ne on olleet hintaansa nähden mainioita pelejä. Ne kaikki pari kappaletta mitä siis olen testaillu.
 
Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois!
moottorisaha
13.05.2005 02:05:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja loppuvaiheessa tuota päätöstä kiittelee sitäkin enemmän.
 
Ei kiittele. Ei ollut läheskään niin miellyttävä soittaa sooloja kitaralla josta sitä ei löytynyt. Ja kun tuohon floikkaan tottuu, niin virittäminenkin menee oikeasti suht nopeasti. Osaa nostaa tietyn verran ylävireeseen tiettyjä kieliä kun rupeaa virittämään. En kyllä välttämättä silti suosittelisi aloittelijalle floikkapeliä (varsinkaan kun tuon hintaluokan peleissä löytyy usein niitä paskoja lisenssivehkeitä).
 
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Dr. Lazer
13.05.2005 03:40:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta nyt yksi suuri kysymys? OLP vai Tokai.. Kumpaa suositteletta?!
 
Jos miulta kysytään, ni Tokai.
 
"The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'" D.Townsend
dropD
13.05.2005 09:11:57 (muokattu 13.05.2005 09:15:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun tuohon floikkaan tottuu, niin virittäminenkin menee oikeasti suht nopeasti. Osaa nostaa tietyn verran ylävireeseen tiettyjä kieliä kun rupeaa virittämään. En kyllä välttämättä silti suosittelisi aloittelijalle floikkapeliä (varsinkaan kun tuon hintaluokan peleissä löytyy usein niitä paskoja lisenssivehkeitä).
 
Vähän offtopiccina komppaan tätä vaikka itse suosinkin kiinteää tallaa. Tuossa hiljattain kaivoin muun puuhan puutteessa vanhan RG:n kaapista (ollut siellä vuosia) perustavan laatuista huoltoa varten. Ensimmäinen yllätys oli, että keppi oli täysin vireessä edelleen. Ja oli sitä edelleen reippaan kasarifiilistely(lue: kampikikkailu)session jälkeen. Mainattakoon vielä, että minulla on tapana pitää lukot auki eli lavasta löytyvät gotohin virittimetkin tuntuvat pitävän pintansa hyvin.
 
Toinen yllätys oli, että uudet kielet menivät vireeseen "heittämällä" (kielet paikalleen, venytys, viritys hieman ylävireestä aloittaen ja uusinta viritys). Muistin, että tämä oli aikanaan paljon halkalampaa...
 
Eli ainakin tuo japsiRG:n "floikka" on ihan OK peli vaikka noista kelluvista (halpis)talloista kaikenlaista puhutaan. Ja tätä kitaraa on sentään soitettu ihan urakalla. Olihan tuolla kiva hetken aikaa mukava vanhoja muistella, mutta kun session lopuksi otti referenssit LP:stä, niin muisti taas miksi on lespaan sijoittanut;-)
 
EDIT: vähän selkokielistämistä
 
...And Justice For All
13.05.2005 09:19:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta nyt yksi suuri kysymys? OLP vai Tokai.. Kumpaa suositteletta?!
 
Tokai, soon tr00.
 
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Volle
13.05.2005 11:03:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ainakin tuo japsiRG:n "floikka" on ihan OK peli vaikka noista kelluvista (halpis)talloista kaikenlaista puhutaan. Ja tätä kitaraa on sentään soitettu ihan urakalla.
 
Eikö japsi RG:ssä ole melkein kaikissa edge tallana?
Se on yksi parhaista floideista ja kestää melkein mitä vatkausta vaan.
 
Nam.
sami kokkarinen
22.09.2009 11:46:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mjuusikman: Tokai love rock kitarasta oisin tosi kiinnostunut.. tommonenhan on aivan mahtavan hieno kitara..
Onnistuuko tilutuski jotenki.. onko mikit kuin hyvät.??
Paljon hinta.. TAi voin ite käyä vilkaseen hinnan..!

Mulla on tuommonen tokai love rock als-48 elikkä n. 500e makso ja oon ihan perkelleen tyytyväinen. saundaa minun korvaan hyvin. siitä tilutuksesta semmonen juttu että mulla ennen oli ibanezin floikka kitara ja harjottelin sillä jottai tilu juttuja ja nyt ku oon siirtyny rokimpaan musaan nii ostin tuon love rockin ja huomasin että sillä on paljon helpompi tiluttaa kuin sillä iban hevi keihäällä. suosittelen ostamaan love rockin
 
SK
Andy Six
22.09.2009 11:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mjuusikman: Mikä oisi sellanen hyvä rokkikitara aloittelijalle?.jolla tilutuskin onnistuu.. Ennen kitaran oston harkintaa olen soittanut mm. akustisella ja kaverilla sähkökitaralla. ja päätin hankkia jonkin sähköskeban..
 
Vielä toinen kysymys.. mitä mieltä olette OLP kitaroista..(produced by music man)??!

 
Gibson Melody Maker.....Alunperin suunniteltu aloittelijakitaraksi...Rankka rock-keppi,josta kaikki ylimääräinen on riisuttu...Ei ehkä kaunotar,mutta verraton soittopelinä hintaluokassaan...
 
Kuudella Kielellä Koetan...
s8na
22.09.2009 12:06:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CeeCeeÄr: Gibson Melody Maker.....Alunperin suunniteltu aloittelijakitaraksi...Rankka rock-keppi,josta kaikki ylimääräinen on riisuttu...Ei ehkä kaunotar,mutta verraton soittopelinä hintaluokassaan...
 
Tää voi olla sellanen kepakko jota vielä lellii 10v. päästä.
 
laakeri
22.09.2009 15:12:06 (muokattu 22.09.2009 20:05:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edit: eipä mitään
 
9292
22.09.2009 16:16:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sami kokkarinen: Mulla on tuommonen tokai love rock als-48 elikkä n. 500e makso ja oon ihan perkelleen tyytyväinen. saundaa minun korvaan hyvin. siitä tilutuksesta semmonen juttu että mulla ennen oli ibanezin floikka kitara ja harjottelin sillä jottai tilu juttuja ja nyt ku oon siirtyny rokimpaan musaan nii ostin tuon love rockin ja huomasin että sillä on paljon helpompi tiluttaa kuin sillä iban hevi keihäällä. suosittelen ostamaan love rockin
 
Julmetun hieno nosto!
 
Mikääs vitsin allekirjoitus?
Jucciz
22.09.2009 17:09:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

9292: Julmetun hieno nosto!
 
Just meinasin pistää, ettei ihan perus nostokurjella näin syvälle hautautuneita ketjuja kaivetakaan maan pinnalle.
 
rheinone
22.09.2009 19:00:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

9292: Julmetun hieno nosto!
 
Kyllä, tämähän on alati ajankohtainen aihe! Rokkikitara on tietysti Tele. Muut ovat hifistelijäin haihatuksia...Tai no joo, SG ja sinkkumikkiset Gretschit kelpuutetaan niinikään.
 
RawknRawl
22.09.2009 20:15:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkahan tässä kävi? Vedelläänkö OLPilla nykyään maailman stadioneilla tilukikkaa otelauta tulessa?
 
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «