Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ada MP-1
1
Ben_D
19.04.2005 19:03:24 (muokattu 19.04.2005 19:07:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko testailleet Ada MP-1 etuastetta? Soundiclippejä olen netistä kuullut ja kuulostaa suoraansanottuna ihan hemmetin hyvälle jos kasarisoundista tykkää. Yksi hyvä ja laaja soundiesimerkki laitteesta on Testamentin Souls Of Black levy (varmaan muitakin), jossa on käytetty Marshallin JCM-900:sta päätteenä ja ADA MP1:stä etuasteena. Noita liikkuis todella halvalla ulkomailla.

EDIT: Niin ja onhan noita käsittääkseni käyttänyt yks sun toinen kasariheviartisti?

Hanok
19.04.2005 19:15:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän siitä vallan mainiot kasarihevit irtoaa. Minua vaan arveluttaisi se että nuo alkavat olla parikymmentä vuotta vanhoja vehkeitä piirilevyineen ja digitaalisine ohjauspiireineen. Kuinka pitkää käyttöikää moiselta laitteelta enää uskaltaisi odottaa? Kaverilla on ollut aika paljon ongelmia omansa kanssa (hillittömiä hurinoita ym).

Aman
19.04.2005 19:21:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäksi näyttäisi olevan mukavan modattavissa. Modaus-hullut toimessa: http://www.adadepot.com
Laitetta pystyy näköjään viemään aika moneen suuntaan, erinäisillä muutoksilla.

Itsekin olen ollut jo pitkään kiinnostunut kyseisestä laitoksesta. Soundipuoli tuntuisi olevan aika kohdallaan ja käytetyistä pyydetty hinta on usein naurettavan pieni.

-Ari

"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
ReBeat
19.04.2005 19:24:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä uskallan laittaa tähän nyt yhden viihdelinkin joka sivuaa edes vähän aihetta, eli tuolla on pari modatun MP-1:n ääninäytettä: http://www.voodooamps.com/soundclips.html
Mainostavat että lähtee normaalia enemmän gainia ja on tiukempi alapää ym. (http://www.voodooamps.com/standardmods.html#ADA).

Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Jormaz
19.04.2005 21:10:53

Oletteko testailleet Ada MP-1 etuastetta?

Joo. Toinen menossa. Ekan myin tyhmyyksissäni pois. Ei vaan mahu tää räkkiin ja pitäs olla joku switching-systeemi.. Jotkut rakastaa, jotkut vihaa. Sä kun harrastat tota Ebayta niin hommaa ihmeessä, voitolle jäät kuitenkin Suomessa myydessäs. Suomessa noita liikkuu aika harvakseltaan, käypä hinta jossain 200-250 € tienoilla.

In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Jebe-
21.04.2005 16:15:23

itselläni on tuo Adan MP-1 ja tyytyväinen olenkin vaikkei ihan tarpeeksi nykyhevisoundia saakaan tarpeisiini. mutta tykästyneenä esim. vanhempaan megadethiin ja testamentiin, tyytyväinen olen.

-Cale
02.11.2009 20:50:13 (muokattu 02.11.2009 20:57:33)

Netistä löytyneestä manuaalista ei ollut apua joten kysäistäänpä:

Presettien editoinnissa/tallennuksessa on ongelmia. En tiedä johtuuko käyttäjästä (tod. näköisesti) vai laitteesta. Ongelma yksinkertaisesti on se että en saa haluamaani presettiä tallennettua, tai muokattua jo olemassa olevaa ja tallennettua sitä. Kun olen ruuvannut saundit mieleiseksi ja poistunut editointi -tilasta, kaikki on ok. Mutta kun siirryn toiseen presettiin ja palaan takaisin jo muokkaamaani ei se ole tallentunutkaan. Kokeilin tehdä kaiken manuaalin mukaan mutta ei onnistu. Mistä kiikastaa?

Edit: Ja sitten vielä että saako tehdasasetukset palautettua jostakin?

oiva tumpeloinen
02.11.2009 20:58:14

-Cale: Netistä löytyneestä manuaalista ei ollut apua joten kysäistäänpä:

Presettien editoinnissa/tallennuksessa on ongelmia. En tiedä johtuuko käyttäjästä (tod. näköisesti) vai laitteesta. Ongelma yksinkertaisesti on se että en saa haluamaani presettiä tallennettua, tai muokattua jo olemassa olevaa ja tallennettua sitä. Kun olen ruuvannut saundit mieleiseksi ja poistunut editointi -tilasta, kaikki on ok. Mutta kun siirryn toiseen presettiin ja palaan takaisin jo muokkaamaani ei se ole tallentunutkaan. Kokeilin tehdä kaiken manuaalin mukaan mutta ei onnistu. Mistä kiikastaa?

Oletko sä vielä tallentanutkin sen presetin sen jälkeen kun olet palannut editointitilasta? Tallentaminen on selitetty manuaalissa heti editoinnin jälkeen.

oiva tumpeloinen
02.11.2009 21:01:12

-Cale: Netistä löytyneestä manuaalista ei ollut apua joten kysäistäänpä:

Edit: Ja sitten vielä että saako tehdasasetukset palautettua jostakin?

Mitäköhän manuaalia sä lueskelet sieltä netistä? Mä ainakin löysin tällaisen:

http://voodooamps.com/home/Portals/0/pdf/Voodoo_MP1_Manual.pdf

missä on heti editoinnin jälkeen kerrottu tallentaminen, sen perään kopioiminen ja sen jälkeen oli tehdaspresettien palautuksesta......

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti